Klik Klik

Friday, December 30, 2011

Aku xpenah tulis entry recap nih. Nak wish nu year pon takat tulih hepi nu year. Ye la partey buih nu year aku dh tlepas. Jadik jgn lah harapkan surprise ye Janggel haha. 


Seperti org lain, kitorg melalui kehidupan yg lebih kurang sama, pegi keje carik duit, pegi kenduri kawan baik kawin, balik kampung jumpa keluarga, suami isteri masuk hospital (eh org lain pon cm nih ker? haha), rezeki Allah bagi tak terhingga dlm pelbagai bentuk, pergi berjalan2 sekeluarga, dugaan yg datang kami redha, rumah idaman akhirnye dlm tangan dan sesuatu yg paling aku tak sangka, berjumpa kawan di alam maya!


Paling memberi kesan kat aku ialah dugaan bila mana  Papi, Aku, Emak, Bapak, Abang dan juga Kakak Ipar masuk sepital pada tahun ini dlm masa yg hampir sama!! can u imagine that! i've never blogged about it/them okeh sbb pahit sungguh pengalaman itu!!! i'm so stressed out tak bleh nk describe. 


Alhamdulillah rezeki Allah bagi mmg mencurah2.. termasuk lah Allah buka kan pintu hati Ibu Mertua ku itu haha. Rumah Idaman sudah didepan mata and i know i deserved every inch of it! (termasuk la appliances baru okeh! i deserves it!!! haha)



Jadik terima la salam kasih dari Puan Lela sekeluarga. 
Semoga 2012 ini mendatangkan rahmat kepada kita semua

10 hottie:

Anash said...

ely,
hanging tough there...
every rain & stormy weather...there will be rainbow & sunshine the end of the day...

itu pasti...

salam ziarah...(tetiba??)
PS: bile le nak jumpa....

Ely Hasrul said...

salam ziarah??? haaaa ayat tuh dh kena banned tauuu hahahhahaha

k anash.. tgh btahan la nihh huhuhu
bile tu nk jumpak? bila tuh? cer citer..

fatt said...

cis mati2 aku ingt sape la pompuan tgk cermin tu sekali ko rupanyaaaaaaaaaa!

aik awat pendek bebeno entry penggulungan ko ni? aku tgh menaip lagi ni, blum siap...biasalah aku..pemalas :P

Ely Hasrul said...

iye itu aku, cun kan? hahahahhaa
tokleh pjg2 la fatt, xbleh nk pendekkan haha.. yg pasti percutian thn nih dlm negara aje, kalu aku keluar tu maknenye bisnes trip.. haishh.. bohsannye..

Ainul Arina Madhiah said...

hepi nu year akak!

tu je. hehe

Ely Hasrul said...

hepi nu year Ainul!

semoga Ainul dpt grad dgn cemerlang.. bile abis tuh? meh sini nk beli teket.. hahahha

Ainul Arina Madhiah said...

saya habis june 2013. ha apa lagi. sila menabung cepat. hehehehe.. =p

Ely Hasrul said...

2013?? haaaa insyaAllahhh mmg sempat sgt tuu nk kumpul duit hihihii

Janggel said...

Selamat tahun baru 2012 Ely!!!!!

Ely Hasrul said...

selamat tahun baru Janggel.. byk plan ahkak dh buat.. mcm nk berjumpa dgn che melati dlm masa terdekat.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Klik

Foot Print

 
Copyright (c) 2010 This Is Our La La Land. Design by Wordpress Themes.

Themes Lovers, Download Blogger Templates And Blogger Templates.