Klik Klik

Monday, January 30, 2012

Semalam ikut Papi & Sami g anto Polka vaccine. 


 Polka takut, dlm kete dia bising sket, dia tau kot nk kena g klinik. 
Sami pujuk 'it's ok Polka' kata Sami berulang kali, Sami yakin Polka dah xtakut lagik


 Regiester dulu, tulis nama aje pon


 Then tunggu turn, ekceli bila vaccine xyah tunggu. Sume yg dtg tuh mmg nk kembiri aje


 RM40 vaccine siap worm 

 Sami pon explore tmpt tuh cam bese


 Time kitorg sampai ade dekat 45 cats tunggu turn


Antara food yg dijual



Ape yg striking kaler nye? Tak sempat nk carik baju utk berjalan, susah nk jumpak sundress. Kalu tak jumpa nk pakai ini aje.. Saya berani berkaler2 anda pula bagaimana?


Gambo kasik x-large. Dah jumpak spek hitam kat kedai spek C4 Wangsa Maju. 
Lepas diskaun RM400++?? lahabau tul!

 nk beli ke tak nak beli ke tak.. mungkin beli topi beso aje lah!

16 hottie:

fiza said...

Berseri muka ko ely ☺☺. Peyot kecik jer (^_^)

Harap2 aku bley dtg utk bday party sami nnt.

bdk2 @ John said...

i'm firsttt!! sy suka kaler striking! tp xleh pakai selalu sbb nmpk gems~

Janggel said...

lepas diskaun RM 400???? fiiiiiiiiiitammmmmmmm

Biqque said...

vet mana ni? banyak tul kucing nyer ha...

baju santek! nampak muka kurus disitu...ko tarik gambar ni ekkkkkkkkkkkk! hahahaha!

aku dah beli spek korea, nanti nak pakai! hahaha!

Ely Hasrul said...

Fiza,

ko kena dtg tau! lambat2 pon xpe mcm xbese, bleh borak n lepak lama.. perut aku kecik2 tp bontot ko paham2 aje la hihihi


John,

sori yek kali nih tak first hahah.. nmpak gems? tak la john ko pakai kaler ape aje pon nmpak hensem percaya lah hahaha

Ely Hasrul said...

Janggel,

tu ah dh la xpakai spek, lama xbeli skalik kenan mahal mencik padahal cost dorg xtinggi tau..


Biqque,

vet DBKL kat setapak. mmg kalu dtg nk spay ke ape kena awal2, bese org letak ptg dtg blk tunggu dorg kol. aku xtarik gambo tp bila x-large nmpak kurus plakkk cmnih dh tau la trick nk letak gambo hahahahha.. spek korea beli kt ne? aku nk carik gak ahhh

MasZuber said...

ely vet dbkl yang setapak nie dekat yang mana satu..ape landmark terdekat yang bole di cari?

Ely Hasrul said...

Mas,

nnti aku tnya papi add nye tp kat blkg pizza hut.. pizza hut nih sebaris dgn maybank nye building yg satu tuh.. kitorg dtg dr JPJ tuh.. so belah kiri la..

Anash said...

Ely,

kelasssss ko maria..kaler striking tuh...but ok aje di mata akak nih..
no problem ....ceria beb

(pernah kat rumah ..tudung oren, t shirt ijau pucuk pisang dan seluar bunga besar2...hujung2 org dtg ketuk pintu pagar nak jual ape ntah...ditegur kita nih haa bibik...apa lagi...tukar slang indon..terus selamat dari jurujual itu...wakakak...gile suke..-"iya ..tuan rumahnyer nggak ada..ke kantor ..iya pakk.."

BlueEwoke said...

Wah aku pun suka dress ko pakai tu lalalala, serius muka ko pn nampak berseri2..

Uncle Lee said...

Hi Ely, nice blog, and even though my bahasa is out of tune, sebelum Merdeka, I enjoyed reading your modernized bahasa, but with some head scratchings.
You have a nice day, and keep a song in your heart.
Best regards.
Lee.

masMZ said...

kah kah kah....

entah naper larrr aku leh baca aku suka kucing kaler striking! dok scroll-scroll mana citer kucing atau gambo kucing kaler striking (walaopun aku tau tak wujud - mana taw ko dresskan pakai rantai leher striking ke, atau macam2 mana larrrr)..... last sekali bila part ko pakai baju kaler striking, aku check balik tajuk ~terus gelak.... hahahahaha......

beb, aku pernah buat.... nanti aku cari gambo nyerrr..... hhahahaha.... dari atas sampai bawah kaler tak de satu pun yang macthing.....

Ely Hasrul said...

Na,

ko tnya la Biqque, dulu aku xdek koleksi baju itam putih cam Biqque (iye biqque pakai kaler tu aje dia mmg mbosankan).. aku dulu atas bwh sume kaler xkena haha.. tu blum eyeshadow biru huhuhu.. paling xtahan dulu aku kuar pakai sock.. cer byg aku pakai sock kaler2 patu pakai heels ngan suar 3quarter. gile ahhhh sume org tpaksa terima aku cmgitu hahahhaa seb beik hsrl nk kawen ngan aku hahaha

Ely Hasrul said...

Uncle Lee, thanks



Mas,

huh kaku ade cat kaler striking kompom dh aku jual hahahhaa aku mmg suka kaler2 pelangi nih lelagik yg memancar2.. walhal badan tuh bleh tahan golapnye.. tu pasai dulu ade bikini kaler biru merah.. ala2 superman hahahhahahah

gadisBunga said...

saya cuma berani striking kat beg aje.

tak pun brooch.

yg lain....idok le. penakut betoi!

Ely Hasrul said...

beselah Gb, attention seeker kena la pakai striking kihkihkih.. beg striking cun tuuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Klik

Foot Print

 
Copyright (c) 2010 This Is Our La La Land. Design by Wordpress Themes.

Themes Lovers, Download Blogger Templates And Blogger Templates.