Klik Klik

Thursday, September 8, 2011

Khas untuk tatapan beliau


jgn komen napa aku tembam. aku pegnen time nih. 

sekian

Oh yea nak tambah lagik



sori ye, saya tak sengaja kuarkan gamba2 lama. 


sori biqque haha.

14 hottie:

Janggel said...

Omagaihhhhhh!!!!!!!! *kelu satt...

fatt said...

nape khas utk dia? dia ke ngantin tu ely??? @___@

Ely Hasrul said...

janggel: aku pon kelu gak. aku takut biqque marah arr aku letak gambo dia hahahha..


fatt: huishh idakle fatt, janggel dh kawin ke blum? mlm nih mlm jejak kasih. aku pon dok garu kepala. nnti kite story

Janggel said...

hahahahha...siyes aku kelu n clueless hahahaha...identiti terbongkar!

Fatt

aku masih bujang la blom kawen. hahahaha

Ely Hasrul said...

Ha Fatt dgr tuh, bujang lagik tuh. mana tau mata dia pon hijau biru gak mcm abg G hahhahaa


dah janggel. pi tido (gaya mak2 mbebel). pening kepala aku dr tadik pikir. cisss

Janggel said...

oit mata saya hazel je..tak sampai hijo lagi.

Adoi..terpaksa jadi CSI sat ...

Ely Hasrul said...

huh hazel plak. xdek penah plak aku jumpa jawa bermata hazel. ermmm



oit jgn nk CSI tnya pengantin ekk.. kalu pengantin pechiah rahsia aku sebarkan gambar pengantin time bujang2 duluu!! dgn adik lelaki pengantin skalik (xsenonoh ugutan).

Janggel said...

hahahah aku pon ada gambo penganten ngan adek penganten time bujang gak..hahaha!

aku siap jadi pengapet adek penganten kawen lagi hahah.

ok...syyhhhhh....

fatt said...

gosip apakah ini??? *sambul garu-garu kepala*

apakah korang sepupu sepapat?? @__@

Ely Hasrul said...

time adik pengantin kawin aku xingat aku pi mana tp aku xhadir la.. ha sudah2.. kite buat mcm xdek ape berlaku la weh.. kesian fatt hahahha



fatt: ntah cemana aku kenal kezen si janggel nih ha... adoiii hahhaa

Biqque said...

kezen janggel ke???????? masyaAllahhhhhhhhhhhhhhh!! kalo la dia tau hubungan kita dgn kezen dia tu dikala bujang, mmg MAMPOS! kahkahkahkah!

cilakak! kuarkan gambar aku kurus pipih itew! hahahaha!

Ely Hasrul said...

ha la biqque!!! jgn la dia tau malu akuu !! hahahaha... aku belek2 gambo carik gambo ko yg pipih (haha) terjumpak gambo time raya kat umah p;engantin dulu!!! hahahaha part pengantin bgambo ko ngan elly xpe lagik paling xtahan ko dgn adik pengantin hahahhahaha aku xbleh blah la.. kompom gambo tu aku BANNED!! hahahahhaa


tetiba tingat kite YM everyday hahaha bungukkk

Lady Finger said...

satu2nye topik yg aku 100% tak paham.. ;(

Ely Hasrul said...

ani, hahaha topik nih hanya utk Janggel tuh aje. tu yg ramai xpaham. kang aku buat topik yg ko paham keh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Klik

Foot Print

 
Copyright (c) 2010 This Is Our La La Land. Design by Wordpress Themes.

Themes Lovers, Download Blogger Templates And Blogger Templates.