Klik Klik

Friday, September 9, 2011

Korang. Jom ke Subang Parade

Jasmin Irisha tu kedai aku. 
Sila la datang. 

Kalu nak tgk woyang, naik la atas, tu nmpak Carls Jr tgh renovate. Kalu lalu jgn lupe tegur2 tau. Tapi jgn terpanjat. Saya tak mekap. Haha

Jasmin Irisha
Lot GC11, Ground Fl. Subang Parade

9 hottie:

Natasha Farina Arifin said...

dah lama tak gi subang parade....dulu time study kat uitm jek selalu gih..huhuhu erk..selalu ker? hahahaha

BlueEwoke said...

Ha aku memang nk ke Subang parade la lepas keje ni ngn Cawan, ada makan2 kat TGI tu..kalau aku sempat kang..aku p la melawat2 tempat ko tu hhehehe

Ely Hasrul said...

Cha: bese2 hehe.. mmg bebudak uitm slalu g sini. dating spot zaman dulu haha



Ala Na! ko nk dtg arinih ke? xdek le ape kan cuma kalu ko dtg leh amik2 gambo amboi cam artis plak.. haha

tapi sori aku blk awal arinih. pas maghrib nk blk dh. aku naik tren. xlarat makcik lamaa2..

fatt said...

kedai jual baju ke ely? wah...kelass...semoga bisnes bertambah maju..amin!

kalau aku dtg kl aku sesat ke sana bleh la aku terjah :)

Ely Hasrul said...

Fatt kalu ko dtg KL bleh singgah Subang Parade mmg ko sesat la tuh. Subang kat Selangor yek (gelak jahak dlm hati)

Lady Finger said...

ari tukan aku pakai jubah yg beli kat ko tu kan..aku pi klinik masa tu kimi sakit telinga..sekali doktor tu terminat plak jubah tu..siap tanya bli kat mana ..aku pon macam biasa suka promo kengkawan punye business..tapi kan aku salah nama la..aku cakap kat subang parade..betul dah tu..aku sebut TAKE ME HOME..bukan Jasmin Irisha...sure doktor tu x jumpa kedai ko...waaaa...

Ely Hasrul said...

ani; kau niii bleh salah nama plakkk.. hahaha...bila ko nk dtg kedai. leh jadik model aku hihi

Lady Finger said...

model?????? kene kikis lemak kat perut dulu...tak larat nak tengok tau

Ely Hasrul said...

xyah kikis lemak, ko model utk baju beso aje.. hehe (yg ko nk kikis lemak tu mcm la aku nk suh ko model pakai bra hahaha)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Klik

Foot Print

 
Copyright (c) 2010 This Is Our La La Land. Design by Wordpress Themes.

Themes Lovers, Download Blogger Templates And Blogger Templates.