Klik Klik

Tuesday, August 16, 2011

Bila duk umah nih. Kalu buleh sume giveaway sume contest nk masuk. Tapi harapan tu takde la tinggi sgt sbb aku nih bukan selalu bertuah. Kalu part lucky draw tu lagik la jgn nk harap. Penah masuk pertandingan ape kt sekolah ntah tp sume peserta akan dpt hadiah end up aku xdpt pon. Ntah ape2 ntah. xlogik sungguh. Tapi memandangkan aku teringin jugak. Aku nak masuk giveaway nih. Punye la panjang intro. Ape daaa

Cara nye mudah aje.





1. terbuka kepada sume follower. ha cpt folo
2. tinggal komen iaitu email
3. tag 3 org kawan

Aku nak tag:


Semoga aku cukup bertuah la dibulan Ramadhan ini. Dapat sepuluh hengget duit raya bleh beli bunga api utk Sami boy amboiiii haha

Tarikh tutop : 21 Aug 2011. Cepat2!!

0 hottie:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Klik

Foot Print

 
Copyright (c) 2010 This Is Our La La Land. Design by Wordpress Themes.

Themes Lovers, Download Blogger Templates And Blogger Templates.