Klik Klik

Tuesday, February 21, 2012

Masih xdek mood nk start entry besday Sami, lagikpon gambo takde.. nk tunggu abang cik tu kasik dulu. tp nk update pasal tetamu malam.

'Fiza datang tak?' Liz sms

'dia kata nak datang tapi kalu ikut sejarah dia dua tahun berturut dia dtg lambat' hehe

Mmmg frust bile Salwa, Thu & Tha xdpt dtg atas sebab yg xdpt dielakkan, ye la kalu anak sakit susah ler nk bwk ke party kan. Tapi bila Fiza pon xmuncul cam ala napa dia xdatang???

Sms diterima petang ckp dia dtg lewat tp aku baca sms dh nk maghrib, aku ape lagik paksa la dtg haha.. bukan ape, walaupon Fiza duk kat Bangi, kampung dia kat Kampung Pandan aje pon. So balik la kampung, dekat nk g umah aku hehe

Akhirnye tetamu malam ku tiba jua, rindu okeh lama tak jumpa. 
Kali nih berlawan perut pula

 ala tutup mata pulakk

merasa bread puding tuh 


Kesian Qaira asik kena rampas aje toys dari Sami, sungguh kedekut! Iman plak cm bese sungguh behave, suka! cemana la Fiza jaga dia.. Thank you Fiza for coming! walaupon xsempat gossip tp dpt la lepas rindu dendam... next time umah kite lagik dekat okehh

9 hottie:

Anash said...

there..ada lagi rezeki utk kawan ely yang dtg malam...lagi aman agak eh nak makan,kan?
dan tetiba..
jadi lapar bila nengok gamboooo makanan.......di rumah ely...
huhu

MasZuber said...

uish bump to bump!!

Hayatie said...

Ala, memang tak rezeki nak dtg lagi..huhu amboi fiza dalam diam2, cargasss! dah berapa bulan dia tu?

Liz Rohaizat said...

tak dpt jumpa fiza. sob sob. baru nak gosip2 tau. takpe fiza, kita tunggu ely buat housewarming pulak.

fiza said...

Terharu aku, siap ada entry untuk tetamu malam ko nih....sayang ko ketat².

Aku pon baru perasan, memang birthday sami aku tetamu yg paling lewat...hehehehe...

Ely Hasrul said...

kak anash first komen! hahahaha.. dpt la mkn nasik ayam tp goreng drummet utk dorg haha.. kak coco sbtu nih kite mkn lein plakkkk


Mas, tersama plak tahun nih.. hehe


Tha, tu la ko aku lupe nk bgtau Fiza dtg lmbt hahaha.. next time okeh.. dia dh 5bln .. saja nk celen ko hihihi

Ely Hasrul said...

Liz, lein kali ko kena lepak laaagikk lama hahahha..


Fiza, xpe ko kalu xblk Kg. Pandan ko blk Gombak jadik lmbt ke cpt ko wajib datang haha

gadisBunga said...

perut serupa.

*

dia cenggini tau. walau lambat cemana pun sampai, makan tetap makan...! heh heh heh!

Ely Hasrul said...

Gb, tu wajibbb heheheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Klik

Foot Print

 
Copyright (c) 2010 This Is Our La La Land. Design by Wordpress Themes.

Themes Lovers, Download Blogger Templates And Blogger Templates.