Klik Klik

Monday, February 13, 2012

Ok. Mami dah emo. No more post for Sami's besday prep 


Huwaaaaaa

10 hottie:

Janggel said...

Ala nak first!

BlueEwoke said...

Bertabahlah..aku pun selalu rasa mcm tu, setiap kali pandang sofa umah aku. Sb dulu Aqilah tinggi tempat duduk tu je masa baru lahir. Skrg dia berdiri dah lepas sofa dah kepala dia!!

Esok luse mesti senang je dia luku pala aku plak uhuksss..

masMZ said...

first kah???

Anash said...

why????
ala....
be cool mamasami...

bdk2 @ John said...

hahaha....emo??? su first x???

Ely Hasrul said...

haha janggel plak dpt first..

bese la emo.. tgk la muka sami time kecik tu.. alaaaaaa hahaha


Na, dh lepas sofa dh kepala dia? hah jap lagik terantuk lah tu hihihi..

dulu sami terkedek2 aje skang buat terjun tiruk haihhh

bdk2 @ John said...

tak paham nape nk emo? hurm...akan ada anak baru kah?

Ely Hasrul said...

hahah john kalu ade anak nih, dia dpt buat bende kecik pon buleh emo tau ape tah lagik kalu dia dh beso.. kang tetiba dia nk sunat lagiikk emo hahahahhahaha

Lily Riani said...

jgn kecamuk jiwa tuh (is there such word??).

u rajin and creative. i creative dan MALAS! sgt malas. u join ler group prepare gift tuk redang *hint2*

Ely Hasrul said...

i rajin setahun sekalik aje time besday sami hihih.. thn nih melebih sket sbb sami dh beso bleh dia join.. dulu2 suh dia tlg basuh balkoni aje haha..

prepare gift utk redang? wow dh tbyg kena bwk satu beg utk gift hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Klik

Foot Print

 
Copyright (c) 2010 This Is Our La La Land. Design by Wordpress Themes.

Themes Lovers, Download Blogger Templates And Blogger Templates.