Klik Klik

Friday, July 30, 2010

Ini rentetan entry I Will Folo U.

Tuan punya blog Pn. Masayu Ahmad. Sesuai dgn nama nye yg keras lembut wahh ape tuh keras lembut? Iye la, cuba sebut perkataan Mas itu sdr, sebut lah dgn intonasi mcm mana hasil nye tetap teguh dan padat, MAS. sebut la meleret pon tetap MAS tapi cuba pula sebut Ayu, amboiii manis nye cik adik.. sungguh ayu lemah lembut gitu. Jadi aku percaya orangnye begitu.

Tidak ingat bila, sumpah bila la aku terjumpa dan terbaca blog Mas tapi naufalsayang mmg memberi kesan mendalam kat aku. Seingat aku, aku mula baca blog Mas semasa zaman depression aku. Aku tak pernah buat entry psl depress aku itu (gila la susah nk terima kenyataan yang aku pernah terperangkap dlm perasaan tak seronok itu, blum lagik tolak penurunan berat badan, mental tak sesuai tapi siap susu merundum jatuh tu la yg paling tak tahan) jadi sedikit sebanyak entry Mas mmg entry yang MEMBERI MOTIVASI, PENGUAT SEMANGAT DAN BUAT AKU LAGIII KUAT BERANGAN! haha..

Terima kasih tidak cukup untuk Mas, pada masa2 aku depress baca entry dia, aku jeles. sampai time aku shower pon aku teringat pasal dia. jeles aku bertempat. sumpah aku nak duduk rumah, bekerja dari rumah, paling utama menjadi isteri dan ibu yang berada dirumah, patu boleh keluar tgk wayang, karaoke, shopping dan dibawa holiday dihujung minggu. Hebatnye angan2 aku. Hampir positif tau semua itu tidak menjadi kenyataan

Bila kita dalam kesusahan, tidak ade hala tuju, kena la kite berusaha berpegang pada satu2nye option terbaik kita dimasa itu, ape aku ckp. Selain merapatkan diri dgn tuhan, pada masa zaman depress itu, aku hanya nmpak jalan terbaik aku adalah memenangi contest anjuran Mas, buku 101 Home Bisnes Idea tu mmg aku naaaaaakkkk sgt (eeeii napa la xnak beli, sume nak free :P) Paling tak tahan aku MENANG pulak tu!! Terus terang aku smpai sekarang rasa yang kemenangan aku itu kerana Mas KESIAN kat aku. Sorry Mas (mode tersengih)

Dari itu mmg bukan tiada sapa sangka, aku pon tak sangka yang aku berada di kedudukan sekarang. Memang aku rasa aku di tahap hikmat menyulam dalam awan peringkat ke 7 (huish gila besh dh lama xbaca komik).

Terima Kasih Mas sekali lagi. Bukan setakat itu aje tau Mas tolong aku. Banyakkkk lagik cuma kadang dia pon xtau dia tolong aku. TAPI aku pulak cam xkenang budi! ceh hampagas betol. Aku nak buat entry psl Jana RM Dari Rumah pon tak terbuat2 walaupon aku dpt A1 dalam Bahasa Melayu time SPM dulu. Patutnye walaupon aku xdek la mengambil bidang penulisan atau menjurus ke situ, satu karangan pendek mesti la aku boleh buat.

Sorry Mas. Rasanye bila dgn Mas, aku bukan saja kelempap malah lebih manja..

geeeeee (big grin)

Satu yang pasti aku boleh buat, doakan kebahagian, kesihatan dan kejayaan Mas. Diharap Mas akan menerima ahli 'pink' atau jika tidak dilain kali mungkin ye Mas, insya allah.

Bagi yang mencari2 tips kehidupan, garis panduan bekerja dari rumah atau untuk memulakan bisnes dan lain jenguk lah ke blog naufalsayang.blogspot.com

4 hottie:

Unknown said...

yes, blog masayu memang tempat mencari semangat & motivasi.. ;)

tahniah ely..

anisizatyA.J said...

Awww. Cute blog layout. Hehehe

Masayu Ahmad said...

wallah

pagi2 mok cik baca entri ni terharu pulak

tq ely

Ely Hasrul said...

kan kak yong? kalu nk sejukkan hati pon mmg sesuai hehe

anis - thanks!

mas - tengkiu back mas!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Klik

Foot Print

 
Copyright (c) 2010 This Is Our La La Land. Design by Wordpress Themes.

Themes Lovers, Download Blogger Templates And Blogger Templates.