Klik Klik

Thursday, July 22, 2010

Pagi2 hantar sami mcm biasa.

Terus amik train kat Setiawangsa ke KL Sentral

Berlari2 anak nk catch komuter. komuter nih perkhidmatannye tak cekap. tak reliable. Ada juga kejadian aku xtahan aku nangis kat stesen subang jaya tu gara2 tertinggal komuter. tipu. kata smpai kul 9.54pm tapi kul 9.50pm dh chiow. aku xtau napa aku nangis. tapi aku nangis tak benti. aku rasa masa tu bukan pasal komuter aje. kecewa sungguh tau nak blk cpt tapi xdpt. trus aku kol papi siap papi ckp sami sedih sbb dgr aku nangis. tak bleh cover betol. bila aku smpai sami terus peluk aku siap ckp 'mami sedih ke?' mlm tadik lagik binawe, ade ke komuter xsmpai2, haram sungguh aku smpai kl sentral dekat kul 12mlm. tapi sbb smlm sales aku mmg hebat aku tak la terasa sgt haha. eh berbalik kepada routine baru

Kebiasaannye aku smpai kat subang dlm kul 9.30-9.45am, sempat la aku memilih menu bekfas samada nasik lemak berlauk, nasik impit kuah kacang atau kuah lodeh, goreng2an etc. suka tau. sapa xsuka beli mknan hehe

Kendian aku pon menjaga kedai dari kul 10pagi smpai la 10mlm. kalu aku xdek mood kul 9.30 aku dh tutup dah haha.

Berlari anak juga lah ke stesen. dalam 20mins smpai ke KL Sentral. dlm 20mins juga smpai ke setiawangsa. tolak tepi masa menunggu ye. tapi bila dh smpai setiawangsa xpenah la aku buat muka masam penat blk kerja sbb bila nmpak aje papi & sami tunggu siap smai melompat2 cuba keluar dr carseat sbb nmpak aku mmg hilang la segala penat lelah aku.

Seboleh2 nye aku akan cuba juga masak dinner and untuk esok. Ye lah takkan nak biar dorg mkn nasik bungkus aje. Setelah selesai sume, kebiasaan juga aku akan baring rehat tgk tv kejap baru tido..

Itu lah jadual harian saya sekarang ini. ewah. bila dh hire pembantu nnti mungkin lain sikit. Ada perkembangan terbaru mmbuat aku sgt terharu. bila blk rumah, selain papi basuh baju, dia siap kemas dapur basuh pinggan, lipat baju .. terima kasih papi. .. i love u..

5 hottie:

fiza said...

Baru ko tahu ely betapa seksanya naik komuter. Ko bayangkan lah aku yg pegnant nih naik komuter yg timenya selalu delay, dgn nak berebut² lagi...memang seksa.

Ely Hasrul said...

tu psl selama ke nih aku cam kesian kat ko.. aku dh tau komuetr cmtu, tu yg aku xbkenan.. bleh aje naik lrt dr bukit jalil sbb kakak aku nk hantar situ tp star lrt benti kt pandan aku xsukak hihihi.. dan seb beik gak la dpt laki cam papi tu.. bile dia xpenat sgt dia dtg amik aku.. hihi

Liz Rohaizat said...

naik komuter mmg hazab. aku dah selalu naik di zaman awal 20-an. tp time tu xpe la kan? single. ko berdiri dari sentral ke sban pun ok je. susah2, duduk je kat lantai (aku penah buat dgn kwn2 aku)

tp bila dah ada anak, HAZAB. rasa nak nangis lps turun dari komuter.

Ely Hasrul said...

ekceli pg balik xpenuh sgt.. tp bila dh mlm2 tunggu train awak plka hati xsabo nk peluk anak.. mmg haru gak la hahhaha

gEE said...

waaa..hebat la k.ely..bila la gee blh jadi cm k.ely gak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Klik

Foot Print

 
Copyright (c) 2010 This Is Our La La Land. Design by Wordpress Themes.

Themes Lovers, Download Blogger Templates And Blogger Templates.