Customer Service
aku belajar, praktik & bekerja untuk customer service nih dh bertahun. Bila aku jadik customer mmg kadang2 aku sengaja jadik customer yg susah dilayan gara2 yg memberi service tidak memberi layanan yg sepatutnye spt bende kecil iaitu senyum, sebagai cth la ye
Sukanya
sukanye bila dapat customer yg xbyk karenah, mesra, baik ditambah pula yg suka bagi tips dan nasihat free. lagik la naik keuntungan aku. dapat duit jualan dan nasihat percuma sapa tak nak. TAPI aku make sure aku nih juga host yg sungguh la cemerlang. abis mulut becok aku nih takkan nak ckp bende2 jahat je :P
How rude
Bila customer tu dgn muka masam, belek2 baju dgn kasar, menjuihkan muncung yg mmg tersedia muncung, no eye contact walaupon di sapa mesra (okek aku even org nak jual kedit card or MLM pon aku xbuat gitu ok.. aku cuma buat muka bile org nk berkenalan aje hihih). tak pe lagik, sungguh la biadap sekiranya datang
'nih dari mana nih? nih mesti dari (sekian2 tempat disebutnye), murah aje nih, jual mahal'
itu biadap
'ini kalau beli kt tmpt tu sdr mesti dpt murah'
ok, itu lucu
ape aku buat? hihihi senyum aje la nak buat ape?
3 hottie:
suh dia pegi beli kat tempat tu sendri la senang :)
tu la nye.. mcm2 hihi
boleh dpt harga tu, borong la..
Post a Comment