Klik Klik

Tuesday, July 20, 2010

bila aku xdek mood mula la aku nak berangan. nyimpah betol. aku betol2 xdek mood nih. xsabo nk tutup kedai. dh mlm2 nih xdek ramai sgt customer. yg dtg pon dok survey2. dok carik2 thumb drive xjumpak plak. geram sungguh. nak suh papi dtg amik kesian plak. tp nk blk naik tren pon kesian gak kat aku. huhuhu. patu mula la aku nk berangan. berangan nak masak ape. berangan nak tgk movie ape. berangan rumah nnti mcm mana.

esok pagi nk copy documents, nak print bisnes card sume. ikutkn hati aku nih letak 50% sale karang. hahahhaa. geram pon iye. nk apply card facilities. tadik sorg customer sudah lari. nak beli baju rm300 time blum dpt gaji. mmg la lari kalu tokleh guna kedit kad. aiseh menci. sale ok aje. ade hari2 yang meletop ade hari2 yg menakutkan. buat masa nih aku byk tensen sbb stock aku dtg byk xcukup sifat. yg motif gitu size sekian, yg org nak size xdek ala mcm2 lahh. smlm kat patung cun xmo beli, org lain dh sambar dulu, arinih dh xdek sebok dtg tanya2. paling meluat kalu tokey2 dari kedai lain dtg nk survey harga. tnya2 mcm customer. ckp aje la ko nk tau harga. siap ade tag harga lagik takut sgt ke?

nak tgk late nite movie kesian kat sami. aku dh bosan tahap gaban. ade keadaan2 yg aku benci. takdenye aku nk bilang cinta. mmg benci betol. aritu sempat aku tgk eclipse kat tgv wangsa walk. wahh impress aku. pasnih nk tgk kt situ lagik la. petama2 nye papi bayar. hahaha mcm la selama ke nih aku bayo. kedua2nye tmpt baru kusi baru sungguh selesa u. sami pulak cm bese good boy. jadik cite cinta yg ade vampire & wolf comel tu sungguh mengasyikkan. hihi.

ade cite gembira juga aku terima arinih. kire bulan nih mmg byk la berita gembira psl nih. beberapa kawan telah mengandung. kebetulannye kesemua nye untuk kali ke 2. tapi ade juga beberapa yg untuk kali ke 3 dan ke 4. mmg murah rezeki dorg aminnn.. tahniah di ucapkan kerana kebykannye mmg merancang untuk menambah bilangan ahli keluarga.

mana pergi nye idea aku utk buat iklan TMH? aku tau dia ade duduk diam2 kt kepala nih tp aku aje bosan xmo ajak dia keluar. bibir plak dh merekah sana sini. dlm mulut cm nk kena ulser tu. haii air botolnye dh berbotol2, susah la gini nk mantain makeup. haii arinih byk mengeluh la. napa la tak berzikir. ...

.. .  . .

... .   .... .  ..

pagi tadik cpt smpai stesen. dh la nak jamming. ......

.. ok back. melayan customer plak. tak muat la pulak akak tuu dh la dia nak haishh. tak pe xdek rezeki. ok berbalik pagik tadik. aku nk jamming sekalik sami nangis sekuat2 hatinye ketuk pintu toilet. patu dgr dia ckp 'sami taknak cartoon' haha musti papi nk umpan dia tgk cartoon. tetiba aku tingat pada pagi ahad yg lepas, sami bgn siap ckp 'mami pasanglah cartoon' alahai sedih aku sbb time tuh aku tgh sebok nk siapkn dia sbb papi nak hantar g kedai. ape aku nye cite ni. ekceli aku nak cite pagi tadik aku sempat catch komuter awal tp naik kt coach blkg lah. penuh la lelaki. ade juga yg pompan. aku mls nk g coach tgh sbb pompan ade hak duk dimana2. tapi lelaki2 itu pandang aku mcm aku salah masuk plak. err seperasaan aku xdek plak lekat sticker 'lelaki sahaja sepanjang masa' tp mmg lucu sbb penumpang2 lelaki itu buat cam coach dorg sendirikk aje. dan byk kali juga dorg nih tersilap masuk coach mmg muka kalu tak selamba mmg serba salahh aje spjg masa hihihi...

ok lah nk layan customer. ..

4 hottie:

Biqque said...

haah if baju mahal2 aku rasa kena ada facility utk swipe card...payah kot orang nak bayar cash ratus2 kat kedai...

tu la risiko baju, design ada, size pulak, size ada, design plak...nak2 badan tak cukup portion cam aku ni HAHAHAHA!

Ely Hasrul said...

mmg apply cuma bese la kelempap hihi

Drama Mama said...

haaa u buat la credit card facilities tu. dulu2 kan i pernah beli carpet mahal(almost rm300 dah kira mahal la for me) untuk wedding pressie my good friend so memang nak swipe. and seronok gila bila kedai tu nampak biasa2 tapi ada that facilities! hehehe

susah gak melayan karenah customer kan kalau face-toface.. kalau online tak banyak songeh sangat. hiks

all the best babe!

p/s : u ada juai waist cinch untuk orang debab cam i tak? hiks

http://twinkywinkystars.blogspot.com

Ely Hasrul said...

sapa debab? xpaham sungguh aku... ape size waist u? (kompom takmo bagitau nih haha) u tak debab lah hahaha.. kapet 300?? mahal tuh.. kat i kalu dh 200 ke atas dh mahal sgt dah hahahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Klik

Foot Print

 
Copyright (c) 2010 This Is Our La La Land. Design by Wordpress Themes.

Themes Lovers, Download Blogger Templates And Blogger Templates.