Klik Klik

Monday, July 19, 2010

Emo

Sekarang mmg xcukup masa dgn sami. Pagi bgn tido dpt layan dlm 10-20mins. mlm pulak paling lama sejam. patu dia dh tido. huwaaaaaaaa sedih okkkk. Ya Allah kurniakan lah rezeki melimpah ruah, rezeki masa, nak layan sami lama2.. rindu ok...

Kesian gak kat papi, rumah tak terurus, mlm tadik blk dr amik aku papi g sidai baju. sian basuh baju sdr (eleh mcm tak bese hihi), patu aku gorengkan ayam & sayur, papi nak sahur. patu tanpa tgk kiri kanan terus aku baring dpn tv. xdek niat di hati langsung nak tolong dia sidai kain. harap papi xdek le rasa kecik hati, ekceli aku xsuh pon dia basuh baju, aku siap anto dobi lahgik, aku bayo sdr cost dobi tu, terima kasih la kat kawan dunia akhirat si Yatie Thu. dapat kawan tokey kedai dobi nih mmg besh hihihi.

Rumah? sepah? itu perkara bese. seingat aku papi xpenah bebel psl umah. aku yg bebel psl umah ade la hihihi. tp aku plan nk panggil cleaner aje hujung minggu. senang. bayo paling byk 30hengget bersinar2 rumah selama sejam. pas sejam dia sepah balik. tengkiu to sami.

Cekap. sekarang papi mmg cekap jaga sami. beg sekolah sami pandai papi siapkan. walaupon kadang aku tgk baju sami pakai xmatch ngan suar dia xpelah. sami pulak makin rapat dgn papi. tu yg buat aku lucu sbb dh la sama muka dua2 tu hihihi. tapi aku jeles gak. dulu sami aku kelek 24jam. skang papi plak dok bwk dia sana sini.. dulu ade gak la masa2 aku xlarat nk susukan dia, skang aku plak tergedik2 nak offer susu kat dia hihihi.

Sami skang pandai, bangun tdo aje dia ckp 'mami work' smpai ade satu pagi tuh aku xpuas ati. aku dok buat keje kt bilik komputer dia diam aje dlm bilik, ropenye dia bgn tdo dia ingat aku mmg xdek dh pg keje. aku jenguk dia siap main2 sendiri guling2 sblh papi.. sedihnye! selalu bgn tdo mau nangis dia carik aku.. huwaaaa

Harap lepas raya nih sume berjalan dgn lancar so bleh la aku blk cpt skit.. lebeh masa dgn sami dan papi. hihi

6 hottie:

Liz Rohaizat said...

sabar la ely. kukuhkan ur business dulu. nanti boleh main dgn sami puas2

Rozy said...

mula2 nak adapt dengan rutin baru kan.. pasni okay lah..
Chaiyok!! Chaiyok!!

Ely Hasrul said...

tu la over kan baru start bisnes dh komplen hahahaha.. pasnih carik sami nye skool area sini ah hihi

Biqque said...

takpe la, branak satu lagiiiiiii :)

Ely Hasrul said...

hahaha.. takk kott.. hahaaaaahah

fiza said...

Biasalah tu ely, klo nak berjaya mesti berkorban masa, untuk permulaan jer, lelama nnt ok lah tu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Klik

Foot Print

 
Copyright (c) 2010 This Is Our La La Land. Design by Wordpress Themes.

Themes Lovers, Download Blogger Templates And Blogger Templates.