Klik Klik

Tuesday, March 6, 2012

Stress aku! bukan nye stress nk bersalin ke ape. stress sbb sampai la nih tak dpt2 helper/maid. Mak suh pantang kat Sekinchan tp kalu xdek helper mmg parah la aku nk pikir kebarangkalian yg berlaku. Harap sgt xjadik mcm dulu, serik aku nk berpantang ekceli. Harap gak la Suci tak stress nanti. Ibu mngandung nih kalu selalu stress baby nk kuar pon stress gak. mmg xbleh elak, byk betol dugaan pegnenci kali nih


Seb beik ade Sami menenangkan pikiran aku

'nah sayang, pakai baju nih..'
'napa mami beli baju ubat batuk?' 

okeh good eye, the train mmg mcm gambo kt peket ubat batuk fisherman fren tuh hehe



Patu paksa amik gambo dia cengini.. 
haihhh cer cuba mami hire photographer ade nk pose gini?


 tak pasti gaya ape, space cop gaban?

 ultraman

 batman terbang

 spiderman

 superman

 mat rempit?

 bukan, ghost rider latest faveret dia

 errr..

spiderman jahat katanye

8 hottie:

Lily Riani said...

adek i pun masa kecik2 pun suka tangkap gambo otoman fire... what with them boys

Ely Hasrul said...

rasa gaya tu yg paling hebat kot hihi

Janggel said...

OMG!!! banyak nya gaya dia!!! Nape masa haritu tak cenggini???????? senang keje aku hahahaha.

Biqque said...

ya Allah kelakar tauuuuuu! tergelak2 aku tgk aksi mat rempit! dpn orang, maluuuuu!

BlueEwoke said...

Memang ada gaya mutu keunggulan la si sami nih!hahaha.. Boleh audition utk jadi pelakon otromen ni nanti hahahaha

Ely Hasrul said...

tu la dia nih kalu posing geram pon ade sbb bila nk amik gambo bebetol nbuat dek aje hishhh

hebat blkg tabir aje la gamaknye.. tu blum dia buat mimik muka lagik tu hishh

Anash said...

sami..sami
nih dah abis belajar sebut auntie ke belum??
heheh
mat rempit?
hahah
comelll

Ely Hasrul said...

sami blum abis belajo lg.. yg dia ingt hanyalah auntie biqque tp kalu jumpa jgn kn nk salam, pandang pon idak hishh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Klik

Foot Print

 
Copyright (c) 2010 This Is Our La La Land. Design by Wordpress Themes.

Themes Lovers, Download Blogger Templates And Blogger Templates.