Klik Klik

Sunday, November 13, 2011

Okeh agak kelakar bila org suka dok pulun daging korban, kitorg pi makan kat sini. Papi la beria2 mengajaknye. Aku pasal mkn ON aje hehe

Dekat aje dari umah, kt blkg Petronas-McD area Kolam Air Panas nih. Picture tale


tadik lupe nk letak sign kedai nih.. kang ade org xcaya pulak kedai german hahaha



 Side dish - Mashie papi order. yg xpahamnye menu kbykan ala-carte esp Burger so kena add-on, walau bagaimana pon kitorg mkn steak jadik ade ler sidenye cuma tokleh tuko side ekelenn kedai lain buleh aje. Bagi aku tak sedap la mashie nih. titik


Ha see, Sami rasa sekalik aje terus xmau hahhahaha.. tp Papi kata ok. sukatilah. aku rasa cam Mashie instant Maggie tu aje. ermm

 Sami nak Chicken Schnitzel

Berasap lagik makcik nye Sirloin. Aku nk mkn Lamb tapi xdek plak mlm tuh. Ha pilih yg nih aje la. cam bese Black Pepper sos tp sedap lagik la kat Chilis nye sos.. cuma Sirloin nih mmg not bad. Makan kat kedai German tapi daging dari Aussie hehe, yg lawaknye aku tgk 400g tuh!! aritu yoyo oo kutuk Papi makan 500g punye burger.. paling xtahan ibu mengandung kompom la abis makannn :P

p/s- kalu ade kawan2 German tuh leh la kot bwk kesini suh dorg review :P

 Papi cam bese dia suka Ribs, BBQ sos. coleslaw tu papi xsuka, dia guna dressing lain. cam vinegar sket. ala aku lupe nama tapi aku penah la mkn. fries nye kategori terbaek


 Sami jek tak abis mkn.  Cer tgk aku nye pan hahaha.. tinggal tu ajek.. 



Tempat nih kitorg dtg mmg ramai gak yg makan. Maybe mmg menu yg lainnye sedap lah. Kalu ikutkan aku dari 10bintang aku kasik 7lah. tp tmpt mmg chakroi tv beso luar dalam, maybe nk layan Kayu Nasi Kandar yg bertentangan. Cuma satu aku tak setuju. Kusi keras! sakit bon bon aku. nk duk kt dlm aku dh terasa2 ekon yg sejuk tu so dok menahan aje la. ermm

Neway, tengkiu Papi! 

7 hottie:

Ren said...

Wow menariknya sirloin tu!!!! Agaknya kengkawan german yg dikatakan tu ada kene mengena ngan Fatt tak??? Hikhikhik


Larikkkkkkkkkkkk

Ely Hasrul said...

tu la janggel, xpasti la sapa yg ade kawan german hihihii

sedap gak la sirloin tuh.. ok la reganye.. kalu g tmpt cm chilis tgif pon sure dh 50lebeh..

Ren said...

sebenarnya kan....aku daif tentang western wester ni...aku tau chiken chop je huhuhu....sian kan.

Liz said...

alamak, tiba2 teringin steak!!

Ely Hasrul said...

ala Janggel bukan masuk peksa pon kena tau western food nih hhihihi


liz, ha pe lagik sila la masak. ko kan cekap..

babyarisha said...

lamb chop 1...

Ely Hasrul said...

tunggu thn dpn ye cik.. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Klik

Foot Print

 
Copyright (c) 2010 This Is Our La La Land. Design by Wordpress Themes.

Themes Lovers, Download Blogger Templates And Blogger Templates.