Klik Klik

Thursday, June 3, 2010

seboleh2 la sami nak bwk sume barang.


Hahahaha abis sume dia sumbat.. yang xtahan tuh bile dah penuh dia leh ajak kite tompang sama naik beskal hahahhahaha

5 hottie:

fiza said...

Hahahaha, sama mcm iman, klo dah lelaki tu lelaki jugak (^_^)

Ely Hasrul said...

aku kadang sedih tau.. tgh lepak tgk tv dia ckp 'mami jom naik ...ikut sami' sweet sgt dia ajak aku naik beskal dia.. beskal tu mmg kesayangan dia, if dia noti mmg bleh ugut la nk simpan beskal.. so bila dia ajak tu mmg terharu sgt .. emo emo..

Masayu Ahmad said...

seronok lah sami, mami skrg 24 jam 7 hari seminggu ada kt rumah...

kereta dan basikal kami sudah hampir hancur lunyai dikerjakan tiga kanak2 riang...;D

Biqque said...

hahahahahahahaha if dia ajak aku, aku gagah naikkan jugak skinnnnnn! comel gile ok!

Ely Hasrul said...

ha beskal tu la satu2nye yg xhancur mas hehehehe..

aku penah gak ikut dia naik biqq tapi dok menahan la kaki.. hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Klik

Foot Print

 
Copyright (c) 2010 This Is Our La La Land. Design by Wordpress Themes.

Themes Lovers, Download Blogger Templates And Blogger Templates.