Klik Klik

Thursday, June 10, 2010



Walaupon tgh hangat pasal world cup, aku notice hanya Liz aje la dok excited. Nampak sgt kite hardcore ek Liz hahahhaa. aku baru aje nak buat entry Liz dh kuarkn jadual, Bagus!

Tahun ini World Cup kat South Africa, seperti world cup yg sebelum aku xdek le pegi ke situ hanya utk menonton walaupon time Korea-Japan bernanah aje aku jeles ngan penyokong kt stadium tu. Papi, nanti bila kite ade rezeki kite pegi yek?? hamboi tinggi nye impian, pegi mekah dulu boleh tak?

Ok berbalik kepada World Cup yg dh nak start esok, yeahuuuu aku adalah antara org yg suka bola. Walaupon tiada entry berkenaan bola2 api nih aku tetap suka (ye la aku ckp aku suka langkawi pon ade penah org komen 'xyah la mention kalu suka sgt pon' :P shame on u yg pengkomen, sukati aku la nak ckp suka psl ape) anyway ingore kan.

Yang aku pasti, walaupon byk sgt halangan dugaan dtg menimpa aku, aku yakin world cup tahun ini akan lebeh mengeratkan hubungan aku dgn papi dan juga sami. Percaya lah wahai isteri2, gelfren2, adik2, kakak2, jika seseorg yg anda sayangi suka sgt dgn bola khususnye world cup ini, sokong aje lah mereka. kalu xminat, xsuka sokong aje dari jauh xyah nk create issue ok? Bukan, bukan sbb papi aku suka bola, aku suka bola wayyy back masa kecik2 dulu cuma rezeki Allah kasik kat aku yg aku dpt pasangan juga gile kan bola. Tengkiu Allah.

Liz, ko suka team mana?

4 hottie:

Liz said...

ah ah ah.. sape yg komen psl langkawi tu? kalau tak suka, x payah la baca. dia pulak yg sakit mata agaknya. org mcm nie, dia tak paham. kdg2 kita buat review dan letak gmbr bkn sebab nak menunjuk tp utk rujukan org lagi yg cuba cari info. sometimes, kita pun google tentang tempat yg kita nak pegi sebab nak tau review org lain kan?

aku sokong mana? aku suka England tp aku sokong Germany. Hahaha...

Biqque said...

HOI! LUPA KAT AKU KE???

ye, aku tak suka bola eropah ke english ke malaysia ke ape league ke, aku tak pandai...

TAPIIIIIIII...AKU SUKA WORLD CUP! ko lupakah bagaimana kita saban tahun menandakan schedule perlawanan???

ITALIA! ITALIA! ITALIA!

p/s: ye, laki aku jugak hanya suka bola bila world cup :D muntah darah la sape baca!

Ely Hasrul said...

hahaha man leh aku lupe psl world cup kite biq.. hahahaha

liz, psl pengomen tu dulu aku nye chat box mmg rajin la blog hoppers komen tp mmg ade la yg tukang negatip ckp xyah la buat entry sekian2, ckp aku cm xhepi aje smpai tv kokak aku tu pon org tnya napa masih pakai.. besenye aku tgk dr sudut positip aje la.. tp lama2 aku tgk tukang komen tu makin suka plak ckp sarcastic.. patu xletak link or letak link tp bukan dia nye blog.. aku xrajin nk cite psl aku g mana itu ini tapi skang ha muntah darah la sume aku nk upload.. pasnih kang ade plak yg ckp aku belagak plak kangggg

p/s - ade ke smpai ckp aku xhepi sbb xebrjalan n bershopping? kalu betollah pon sukati aku la nk duk umah mengangkang aje haiii xpaham aku org yg bersifat nagetip mcm nih hehehe

Biqque said...

kalo dpt blog pengkomen tu, nak gak aku tgk trip list dia...berjalan merata n shopping hebat sgt ke pun...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Klik

Foot Print

 
Copyright (c) 2010 This Is Our La La Land. Design by Wordpress Themes.

Themes Lovers, Download Blogger Templates And Blogger Templates.