Klik Klik

Friday, June 4, 2010

Adoi.. ingatkan dapatlah membuat review pasai buku Jana RM dari Rumah tapii sungguh la bz & penat. Tak mnyempat. Penat zahir batin. Banyak kali juga la tidak dapat menunaikan janji huwaaa...

Entry? Adoii lagik la xdapat. Banyak gak cite sonok & lucu sepanjang percutian pertama kitorg tahun ini tetapi aku kena terima hakikat lah yg aku bukan penulis yang baik. Ok. Aku pencerita yang baik, kalu duk ngan member mmg mulut aku sorg la xbenti bercakap. Tapi nak menulis menaip mintak ampunnnn

Aku kena buat pengakuan la kat sini yang aku sebenarnye bukan WAHM tetapi WATW- work at home wife hahahahhahaha. Papi suh anto sami gak kt nurseri, satu dia xmo sami kaco aku, kedua dia xmo aku penat ketiga dia nak sami join kawan2, masuk kelas sume TETAPI dgn ketiadaan sami keje aku pon xbjalan sgt, umah tak abis kemas pon, baju lambat basuh, nak lipat apetahlagik, masak pong cincai2 aje. tadik siap beli mcd sebabnye aku takde masa nak kemas umah, aku xdek masa nak luangkan utk diri sdr, aku sebok aje la buat itu ini, proposal, forms, info, email, courier, carik materials, carik spot paling xtahan aku RINDUKAN samiii huwaaaa....

Patuuu aku rasa aku cam nak demam la plakkk, bangun pagi aje badan sakit2, kejap2 cam sakit perut, berangin, penat, cpt ngantuk.. (dh tua sgt ke aku??).. tapi sempat lah smlm bwk sami tgk movie hihi

Tadik Alhamdulillah dapat gak aku spot tapii dapat invitation aje dulu, kena bayo depo dulu baru kompom hihi... Jadik korg doa2kan lah aku, dapat bayo depo, dapat stok yg menariks, dapat carik pekerja jaga kedai dan dapatlah rezeki lebeh sbb opis lama aku cam nak buat hal aje nehh sampai ke hari nih xbayo2 lagik gaji.. ape kes!


Sabar, usaha, kerja keras insya allah berjaya

Esok 5 june 2010 bukan besday agong tapi besday Mak. Hepi Besday Mak. Tak dapat balik, insya allah ahad baru balik. Mak dah 62 tahun nih. I love u Mak.

sob..sob..

0 hottie:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Klik

Foot Print

 
Copyright (c) 2010 This Is Our La La Land. Design by Wordpress Themes.

Themes Lovers, Download Blogger Templates And Blogger Templates.