Klik Klik

Sunday, June 27, 2010

Semalam, jumaat pagi aku amik kete kt Abg Mie kat subang then blk umah kakak, susun & pilih stok then get ready utk display new stock kat Kak Kiya's branch. Sumpah penat. Berkeja sana sini, pasang rak sorg2, angkat susun baju sensorg mana tak penat. 


Haus. Lapar.


Aku dah siap2 tapau kat Bravos so ape lagik g dapur amik pinggan. Memang kebiasaan aku riki love note anak buah aku yg terlatest.. tapi kali nih mmg tak bleh blah punye...







to mummy, mummy kakak nak berminta maaf atas semua berbuatan kakak. kakak bersalah jadi boleh mummy maafkan kakan? mummy punya muka berseri dan cerah, kulit lembut seperti bantal (kahkahkahkahkah superb!), bau yang wangi seperti bunga ros yang cantik, matamu bersinar seperti berlian (hadoiii xtahan aku)



mummy ialah qeen (queen maybe?) di dunia ini. mummy lah lembut sekali di dunia ini. kakak berterima kasih kepada mummy kerana mummy lah yang terbest sekali 

















sedih aku tgk gambo time dorg kecik dulu.. 
anak buah aku nih mmg mulut manis!

2 hottie:

dibitz said...

hahahahah sweetnyerrrr!!!

Ely Hasrul said...

muka lembut bak bantal??? hahahahhahahahhahahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Klik

Foot Print

 
Copyright (c) 2010 This Is Our La La Land. Design by Wordpress Themes.

Themes Lovers, Download Blogger Templates And Blogger Templates.