Klik Klik

Sunday, October 24, 2010

Hari selasa tuh aku balik ce, papi ade team bulding. kat mana? kat BTS. mlm. ape aktiviti? main bowling.


muka idle smbil mengangkat kening ziana zain


Walaupon kepenatan, lepas mahrib aku bwk sami g BTS dgn niat nk beli tie papi, dinner & tgk movie.

'sini mami, LUlu sini' arah sami smbil tunjuk ke jln short cut ke kampung pandan siap salah sebut

'no need, mami lalu sini' aku terus aje assume xbape jam mrr2

'ha see!! mami yang buat!!' majuk sami sbb tetiba pas aje flyover dpn tesco tu jam!! haha cute sgt

we managed to get to BTS around maghrib. aku xsemayang tu yg senang nk kuar. naik ke SUB terus carik tie papi. malas nk pusing BTS. kalu xkena carry sami xpe gak. satu tie yg hanya nak di pakai sekalik aje pon aku xleh decide.

'which one?' aku tayang 2 tie suh sami choose

'yang nih' sami point kt pilihan kedua aku which is much more cheaper. good boy

sampai kat gcs atas, adik kat kaunter tuh inform 7.50pm movie tu 3D version. alamak. tak boleh. kang patah spek sami kerjakan. sami plak dh nk mngamok sbb xdpt tgk. terus aku belikan popcorn & pujuk akan tgk movie start 9pm. ok lega sbb dia ralit dgn indoor theme park tuh.

sbb nk tunggu dekat sejam, aku rasa bagus kalu makan dulu.


cam bese sami sungguh seronok main sambil makan. aku time nih sumpah penat dan mengantuk. so aku rasa better skip aje movie n tunggu papi kt mana2. tetiba..

'mami cpt la.. sami nk tgk UUvieeee' gesa sami

huh dia masih ingat ke??? aku terus tgk jam

'ha ye la.. sori mami tak perasan..' gila dh kul 9 haha

Beli tiket dan selamat masuk panggung. ade 6 org penonton termasuk aku ngan sami. hehe

Sammy's Adventures : The Secret Passage

'mami.. turtle tu nama sami! ini pon sami!!' excited sami 'menceritakan' kat aku

'haha mami dia jatuhhhhhh... mami sharkkk kejarrr..'

tiada unsur tangisan atau paksaan. sami mmg natural pencinta movie haha.

we had fun!

5 hottie:

Biqque said...

haih, dah sama tahap dah company hasrul ngan company aku...takat tu je ke bleh kasi? bengong...

sami cute!

Liz said...

sammy ni yg cerita penyu tu kan? aku ada tgk trailer. gambar mcm cantik. dlm laut

cintaKusayangMu said...

sami....rindu sama kamooooo......dh lama kita x dating kn????

ely..mu masuk la contest bf ni...mu kn ada gmbr bf..ku xde...huhuh
kt cni..

http://www.facebook.com/#!/pages/Klinik-Ibu-Anak/143556762346138

Ely Hasrul said...

cantek cartoon & ok la citenye. sami sume cite dia suka except cite hantu la dia takut haha

Ely Hasrul said...

aku nk masuk contest tu qis tapi xreti boleh tak? haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Klik

Foot Print

 
Copyright (c) 2010 This Is Our La La Land. Design by Wordpress Themes.

Themes Lovers, Download Blogger Templates And Blogger Templates.