Klik Klik

Tuesday, October 26, 2010

Ehem.

Dah lama sungguh tidak menyertai sebarang contest. Dah agak lama jugak tgk contest dari Cat. tu pon dapat tahu dari Kak Yong. xpe Cat paham yg aku nih lembab sket pasal update2 entry. hehe

Ehem.

Teringin tapi syarat contest tu mesti pegnen dari tahun 2008 - 2010. Sami lahir Feb 2008. Sempatkan? Meh korek gambo hehe.

Tak jumpak :(

Meh kaji contest tuh

contest diberi tajuk :
CATLINAFLYBABY CELEBRATES... BEAUTIFUL-MOM-TO-BE
(tajuk nih aje diterima tau)

Kena sebut juga category ape nak masuk. memandangkan bleh pilih satu. aku nak masuk CATEGORY A - CONTEST BERGAMBAR



Ha.. nih bannernye. kena letak kt entry ngan side bar.

Jgn dilupe, ade sponsors tau




(ehem. ade entry akan datang pasai Kedai Gambar Kami.. eeii tak sabonyeee)







aku kenal tokey stylobubble nih. bukan nak pancing undi tapi aku rasa stylobubble patut dapat entry antara bisnesmom yg berjaya. insya allah



The Honeybunch Marketplace : http://saleathoneybunch.blogspot.com


Antara syarat wajib selain letak banner kat side, kena klik kat SINI juga

ini badge nye. bleh menang iPhone tau!

Contest nih ekceli dh lama start. Dari 15 October 2010 - 30 October 2010
(so masih sempat pada sapa2 yg nak masuk)

aku aje yg kelempap nk submit entry :P

Senarai penuh hadiah akan diupdate oleh Cat kendian. tapi dia kasik teaser tau

Produk tajaan KedaiGambarKami 
1 x Photobook 20 pages worth RM119 wow!!

dan oleh Catlina sendiri
(aku xpasti lah dia nk kasik hadiah kucing ke kambing, hehe)



Tapi aku rasa barang2 dibawah nih :D


1 x strawberry lotion worth RM39

1 x strawberry lip born lip bam worth RM24
 (sesuai sungguh kalu aku dpt nih sbb bibir aku selalu kering)
(Cat tokleh main bodek juri ka??)

Top referrer pon akan dpt hadiah.
Referrer aku sapa lagik kalu bukan yg selalu memberi inspirasi
(kena inform referrer kita kan?)

Eh aku yoyo oo cite. mana gambo nye??

Ok. Memandangkan tadik aku dh ckp aku takde gambo. Aku pong gigih mengorek lagik. sebabnye contest nih untuk tahun 2008 - 2010. Maknenye aku kompom dh pegnen 7-8bln haha. Ini aje la gambo terdekat yg terbaik aku jumpak. terpaksa gak selitkn gambo muka papi. diharap juri terima lah yek. gambo ini diambil di Bandung. Maknenye bukan di sini. Cerita lucu ade, ape pulak takde.. Kitorg menyambut Kismas (hoi! manade org islam sambut kismas!) eh silap, kitorg bercuti pada cuti perayaan kismas, smbung ke Tahun baru 2008. Ewah. Ape yg lucu. lucu dan agak cemas disitu. Memandangkan aku dh pegnen 8bulan. surat kebenaran dokter mestilah ade. Berkobar2 bwk surat dokter xtau yg regulationnye surat tuh kena up to date and valid within a month. bila nk blk aku dh masuk tahun baru surat aku bukan saja expired bulanan, expired tahun ok! hahahha. Nasib kitorg baik kitorg dh masuk cabin tetiba nmpak cabin crew dok tunjuk2 patu tersengih2 kapten kuar tnya betol ke aku nk naik sbb takut aku terbersalin dlm flight. Ala.. flight 2 hrs aje.. aku nak balikk.... hahaha

Okek. diharap boleh la ek gambo yg jauh tapi dekat neh..


ha tak nampak? jauh sgt?



yang nih? xnmpak gak??


ok ini perut nye bukti betol pegnen... tp muka tak nmpak kan?

so kompom gambo bawah inilah yg nak disubmit.
diharap aku cukup be-a-u-ti-ful la ek hehe




Tarikh bersalin: 28.02.2008
(cantek kan date? normal bersalinnye :P)
Nama baby kecik tu: Sami-ul Maleek b. Mohd. Hasrulnizam
(maknenye Raja yang Mendengar tapi perangai raja mmg ade cuma part nak mendengar tu ehem.. )
p/s - time aku pegnen perut aku xbape beso, tp badan naik bagai di pam2..hampeh tul... dan masih muka papi yg beso dr aku zzzzzzz... kalu betollah aku nk pegnen lagik kompom amik gambo tanpa henti ewah hahahaa

good luck kat aku!

4 hottie:

dibitz said...

aku suka gambar 1st... :)

good luck!

CatlinaFly said...
This comment has been removed by the author.
Ely Hasrul said...

ha no 1? ok la gitu gambo no. 1 hahaha

CatlinaFly said...

Good luck ely!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Klik

Foot Print

 
Copyright (c) 2010 This Is Our La La Land. Design by Wordpress Themes.

Themes Lovers, Download Blogger Templates And Blogger Templates.