Klik Klik

Thursday, April 22, 2010

Usu

Sami bleh pronounce susu tapi dia tetiba aje nk manja.. dia sebut Usu.. jika menjerit jadik 'mamiiii nakkk OOOOOOOOOOOosuuuuuu'

Sekarang mmg sami dh tiada bekalan susu. Aku tak pam lagik. Juga aku xkasik formula. Bukan ape. Membazir. Sami xsuka minum susu dalam botol. Sekiranya diberi cawan sami akan tumpahkan sbb dia xfancy susu lain. Jadik sami selalu la minum jus. Jus ape2 la tp aku dh check kat nurseri. Dorg mmg ade oren ngan grape jus.

Jadik bila blk umah sami akan terus nak susu dgn kata lain dia dh tau dh rutin susu dia hanya mlm pada hari mami bekerja. Yang lain sukati dia bila dia nak. Xtau ngapa seminggu dua nih sami selalu berhenti time tgh susu untuk..

'mami sedap' sambil buat puppy eyes sengih2 dan sambung balik susu. muka nikmat habis..

Tiap kali sami ckp gitu jantung aku terus jatuh berderai2.. bila dh abis susu dia akan ckp .. alhamdulillah and tengkiu.. kadang2 aku usik la ckp xyah susu dah.. sure dia marah.. 'Sami nak Usu!' sambil besarkn mata dia.. hehe..

Yang lucunye ptg semalam.. 'mamiii nak usu..., sini.. sini.. bummm' sami suh aku baring dpn tv.. patu dia jerit2 kesukaan sbb aku baring kat dia.. tetiba.. 'papi xboleh usu.. ini sami punye!' haha tetiba dia sound papi yg tgh baring kat sofa.. Ermm aku pelik gak sbb aku xpenah plak usik dia dgn offer susu kat papi.. besenye kalu dia main2 sambil susu aku cam ugut la ckp nk bagi susu kat sponge bob ke, mr. panda lah sume2 pillow toys dia lah.. Mungkin dia pon dh pandai nk bgtau barang kepunyaan dia sendiri.. hehehe

4 hottie:

Fiza Rahman said...

So clever lah sami.

Iman plak klo lepas nenen dia akan tutup baju aku, pastu dia ckp "tutup...nanti abah nenen"...ahaks...

nuff klik utk ko ☺☺☺

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

ala tomeinyer sammy cakap camtu...manjenyer dia...

Ely Hasrul said...

haha iman ckp gitu.. tu ah aku rasa dorg tau la yg dorg kena share .. bese kalu cuddlekt sofa.. bleh gak tetiba sami dtg.. papi! hepp terus dia tepok tgn papi yg peluk pinggang aku .. hah? hahahahha kadang kalu papi usik, aku malas nk layan aku suh sami marah ahhahah dengki..

anje, sami mmg manja.. manja nye tu ya allahhh harap2 jgn la smpai ke beso.. hehehee

salwana albaki said...

i dh start skit2..bleh la anak dara minum 2-3oz..hadoii..i yg x larat u..pastu terasa nk preggy plak..haha..gatai2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Klik

Foot Print

 
Copyright (c) 2010 This Is Our La La Land. Design by Wordpress Themes.

Themes Lovers, Download Blogger Templates And Blogger Templates.