Klik Klik

Monday, April 26, 2010

Semalam pas abis kat SGM3 kitorg patutnye menghadiri besday partey aqil daniel. Memandangkan aku kepenatan dan mmg dh berada di kawasan sewaktu, singgah la ke umah auntie biqque untuk mengambil reeses (kitorg mmg suka reeses). auntie biqque ngan uncle c baru balik dari houston. uncle c keje. auntie biqque soping.





sami sonok lepak. byk gak cobaan dia terhalang seperti nak amik fridge magnet, menyerang curtain (xpenah2 nk sebok hal curtain kat umah tp umah auntie biq sebokla nk tarik2), auntie biqque gaya garang tp sami bolayan. haha. dgr cite auntie biqque & uncle c. papi dh cam cacing kepanasan. beselah papi kan kaki soping. dulu dia sanggup suh salesgirl kat victoria secret pilihkan aku nye thong. haihh..


auntie biq yg dh abis duit katanye. turn nk kutip utang plak. haha. sempat gak kasik auntie biqque merasa mak thu nye kuah durian. 'abis la aku pening karang' hahahah mmg ah kitorg gile durian.. mkn xhengat. aku sakit pala arinih pasai hentam D24 thu nih lah. tapi mmg sedap giler, tengkiu mak thu i lap u


Tengkiu auntie biqque, as usual auntie biqque kalu g memana dia xkan lupe kat sami & myra. patu dia xpenah lupe kat kaum keluarga, sista, jiran sume. tu yg aku xpaham! g jalan enjoy la soping diri sendiri! jgn nk perabih duit kat orang! hahahaha dengki2. .. tapi auntie biqque paham napa aku bebel. patu cam bese janji mati dpt lah magnet doha. ya allah ade series magnet dia comel sgt!.. haii bila la nk pegi sdr - semata2 nak magnet? duhh hahahahha

oh yea, sweater yg comel itu membuatkan kitorg nak g cameron or genting hahahahhaha dan dan tu alasan nk berjalan. ye ah bila nye nk guna? baguss sgt2 memandangkan sweater sami pon dh xmuat. huh nk kenal jual sweater tuh! tp memori la sayang plak..

Lepas lepak (tak lama sbb dh busuk dan penat) kitorg cpt2 lah nak balik. auntie biqque ngan uncle c pon penat. on the way balik, langit cerah. jadik alang2 dh dikawasan sewaktu dgnnya, kitorg pon menyimpang lah ke BK2 tgk status umah. perkataan 'rumah kita' masih belum biasa disebut. tak tau ngapa. kadar excited tu ade kurang sikit. tapi sami bleh tnya balik dgn suara comelnye 'rumah kite ye?' hah terharu..

Ini dapat dari tepi tu pon panas selit2 camera..




HomeDec byk kali terlepas. tahun ini aku dlm proses structure hutang. insya allah tahun mendatang aku dh xberutang. jadik otomatik juga aku tepis sume perasaan nk soping. kalu xdek duit xdek selera ah aku nk tgk sume2 tawaran yg menyilaukan mata.. Insya Allah doa2kan lah dapat kitorg duduk kat umah nih.. sbb dlm keadaan sekarang aku tak mampu. tahun dpn tak tahu tapi mintak2 mampu lah ek hehe..

Sekian

7 hottie:

fiza said...

Insya'allah, mesti dpt duduk rumah baru. Cantik rumah (^_^)

Biqque said...

takpe, senang je...beli sekadar mampu, nescaya, akan bernapas kita kembali...

cantik sgt umah ko :)

Zaff SuriaFM said...

cantiknye skin umah... besar!

Ely Hasrul said...

thanks korang..

sedikit info ya:

rumah di atas sudah dibeli tahun lepas. dh lama dah.. dlm pembinaan sekarang. jgn salah paham ye bukan nak menunjuk2. insya allah bleh la duduk tahun depan. setelah beli rumah juga aku (aku la papi tolak tepi) terus meng-adjustkan sume utang etc supaya papi tak terkontang kantinglah mbayarnye sorg hehehehe..

biqq: pas nih mudah la kite melepak..sat sat lagik ko upload plak gambo umah ko yg rahsia tu :P

Drama Mama said...

pehhh babe, besaunya rumah you! nak tumpang kalau i pi kl bole? haha

Ely Hasrul said...

zura: u kalu g kl xtompang umah i .. i majuk hahaha

salwana albaki said...

ya ampunn!! cantik benget rumahnya ya!! hehehe..jeles i tau..hahhaha..bila la i nk merasa dok rumah camtu..uwaaa....insyaAllah soon..i doakan u terlepas dr hutang2 sume, amin.. selamat deco la pasni! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Klik

Foot Print

 
Copyright (c) 2010 This Is Our La La Land. Design by Wordpress Themes.

Themes Lovers, Download Blogger Templates And Blogger Templates.