Klik Klik

Monday, February 22, 2010

Iye. Tengah sakit hati carik magnet tak jumpak.

Nak magnet utk lekat fridge magnet kat umah yg dh pecah magnetnye angkara sami selalu amik n campak..

Antara aktiviti sami..

'mamiii nak train...' sambil tunjuk magnet melben tren

'mamiii nak tuk tuk...' sambil tunjuk magnet bangkok tuk tuk

'mami nak bus...' sambil tunjuk magnet london bus

ermmmmmm

mana nak carik? tau ka? kedai hardware, kedai jahit, kedai alattulis sume xjumpak.. cis

7 hottie:

Rozy said...

entahlaa budak2 memang suka kan ngan magnet2 nih... kalau hadiff meghap...bapak dia sukalakkk bawak pi kat ties tu...tu yg aku geram sangat..

Masayu Ahmad said...

kat umah ni tak ada magnet

kalau ada memang sangat pasti takkan dapat melekat

Drama Mama said...

haaaa apsal la diorang ni sukaaaaaaa sangat ngn fridge magnet kan. i punya semua lingkup bukan sebab irfan la tapi, sebab angin kat kitchen tu kuat sangat mesti slalu jatuh magnet2 tu...pecah abes!

Ely Hasrul said...

maybe sbb sami xbleh masuk kitchen tapi nak masuk gak. patu bosan nak main periuk sume xbuleh.. so magnet la ditujunye..

zura: wahh kuat betoi angin penang ek.. haha

im - mamababahworld said...

Hi Ely,

Sami born in 2008 ke? Sebaya lah anak kita kan..bestnya ada lelaki noty2 cam ni..rase nk terberanak lagik pulak..hahah..

enjoy reading ur blog too, I've become one of u follower and will keep on reading ur entries..;)

Miss Q said...

kena gam kuat-kuat kat pintu peti ais biar x bole cabut!

Ely Hasrul said...

Q- masalah nye pintu peti es tu pon dh tunggu masa nk tcabut wakakaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Klik

Foot Print

 
Copyright (c) 2010 This Is Our La La Land. Design by Wordpress Themes.

Themes Lovers, Download Blogger Templates And Blogger Templates.