Klik Klik

Wednesday, August 1, 2012

Huyuh dah 1hb hari nih.
Peringatan mesra kepada Pemenang Mari Meneka Mamipoko kena claim before/on 9th Aug ye sebab by 10hb dh nk announce pemenang lein


Mari kite teruskan permainan  teka2 ini lagik tapi nak bagitau awal2, seperti bese tarikh tutup pada 10hb tapi jika sekiranya geng Travelholics nk meneka, tarikh tutup utk mereka smpai esok aje hahahahahhah sebab ape? sebab .....



Mari Meneka Susunan



FROZEN FOOD!

 penuh la barang dalam beg plastik siap beg balik kampung juga beg pegi Redang hihi



Papi & Sami ditugaskan utk menyusun

Jadik silalah teka apekah jenis makanan yg disusun di dalam tempat sejuk beku?


napa geng Travelholics kena teka smpai esok aje?
sebab terang2 kang ari jumaat dorg nk abiskan letrik umah aku dgn mbukak tutup peti sejuk aku yg cantek tuh. Sekian

Good luck!




Ape? hadiah?

walaupon sekadar suka suki mestilah ade hadiah..

juga...


mestilah misteri dan menariks!

hehe

xoxo!

13 hottie:

Janggel said...

oHMAIII

apakah barangan sejuk beku itu? Adakah keropok lekor dari terengganu tak habis-habis lagi? Atau karipap sejuk beku yang hanya tinggal untuk digoreng? Atau kuih badak sejuk beku juga???

Atau berkemungkinan aiskrim? (tak mungkin pulak aiskrim...hmmmm apa eh? Tapi Mungkin juga.

Atau pizza segera bersejuk beku untuk hidangan kepada kami?

Ish musykil nih.

AjlaA said...

keropok lekor made in terengganu?

Ely Hasrul said...

ajlaa.. selamat berpuasa.... tekaan diterima cumaa tekaan janggel tuh ya allahhh byk nye teka!! hahahahha xpasti nk terima ke dak.. hahahha

Janggel said...

Over tau tanak terima tekaan aku! Huhuhuhu.

MAMASUE said...

keropok lekor or roti canai or karipap or donut? =P

Ely Hasrul said...

hahah janggel, ok la ok la tekaan diterima cuma aku xpenah plak tau ade kuih badak sejuk hahahhaa


mamasue, ok tekaan diterima :)

Anash said...

Janggel memang suka over!!
tepi
tansree coco nak cuba nasib ...
(wang besarr wang besaaarrr..saya kunci lirik lagu itu...opsss)

keropok lekor
tu je leh pikir
hehe

AjlaA said...

tergugat saya en janggel teka banyak sangat. hahaha. selamat berpuasa jugak kak! happy breastfeeding week~

masMZ said...

omaiiiiii tiga beg???? hahahahahaha. oklahhh saya nak cuba bagi jawapan lagi spesifik.....

keropok lekor kepunyaan tuan rumah dan keropok lekor kepunyaan biq yang dibeli dalam perjalanan ke Kuala Terengganu....

mungkin juga terdapat makanan tambahan iaitu otak-otak yang dibeli dalam perjalanan ke Kuantan???

ada lagi ker???? hahahahaha

AziniMZ said...

AIseh cam terasa pulak tak claim hadiah lg.. Mcm takde kesempatan je nak gi tgk wayang lam pose ni.. Save hadiah penganjur gini.. Hehee

Semua jenis frozen food org dh teka.. So tekaanku ialah nuggetttt

Ely Hasrul said...

salam azini! tuh la nye cemana lah leh terbagi hadiah teket wayang time bulan pose, xpe mcm nih nnti kite ganti la hadiah saguhati tapi kalau sempat lah ye hihihihi

okek jawapan nugget diterima


mas,
ko xtgk ke ape dlm peti es semalam? hahahahhaa mmg sumpah sume nye dtg dr beg2 ituuu... kopok lekor? okeh hihihi

Lady Finger said...

anie: aku guna hp canggih laki aku nak jawap tau...Susu mami utk little suci

Ely Hasrul said...

ahhahaha sanggup penjam hp canggih laki semata2 nk komen hahahahha

ok ok tekaan diterima

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Klik

Foot Print

 
Copyright (c) 2010 This Is Our La La Land. Design by Wordpress Themes.

Themes Lovers, Download Blogger Templates And Blogger Templates.