Klik Klik

Tuesday, August 28, 2012

Assalamualaikum dan selamat berhari raya kawan2. Jangan marah atau kecik hati kalu xmenerima ucapan selamat melalui sms mahupon kad raya (terbaek aku kasik kad raya tahun ini gara2 si chawan). maaf zahir batin. juga tahun 2012 ini mmg tidak ade mood langsung nak join photo celen nih, hanya Allah dan rakan yg tetiba tertahu aje napa aku xdek mood sgt. tapi moody atau tidak sempat suh kak coco print kan list celen nih. kihkihkih cemas disitu
 
Mari kita mulakan behind the scene nih sbb kalu xmula mmg la aku melalut cite luar dalam ape yg berlaku. jangan over excited sbb tak complete pon sume gambo hahahah.
 
Memula makaseh kepada kak coco kerana tolong print, tapi sbb kan mood ke langit (ko dpt mood kelangit? cam nama band apejadah tuh kan? haha nama band cam nama dangdut aje) ok ulang skalik lagik, di sbb kan mood ke langit mmg kureng la idea utk buat sign kali nih. tahun 2011 <---klik jgn tak klik dh glamer sgt dah rasenye, jadinyek tahun 2012 kite bese2 aje la..
 
 
 
 
 
 
Eh mana bapak dapat paper bag nih?
 
kolej komuniti tanjung karang? hehe bagus sgt nehhh
 
 
terbaek hehehe.. ermmm kosong.. kosong...
 
 
tapiii mmg al-malas lah nk berhias2 bagai..
tahun nih i simple aje u.. baju i plain aje..
 
jadiknye..
 
 
tantadaaaa
haaaa!! suka dak brooch felt tuh?? suka kan? (sapa ckp xsuka aku tumbuk!) beli kat subang parade 3 for rm10 aku dapat 3 for rm5 haa besh kan? (yo yo oo aje ntah2 harga 50kupang ajek) simple kan?
 
okek tunggu esok kite update behind the scene part I - challenge by Biqque
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Selamat Hari Raya
Maaf Zahir Batin dari kami Keluarga Bahagia
 
(haa nampak, nampak? brooch tuh? hihihi - pic taken by Sami)
 
eh mana bebudak? eh i anak dara tau! (sukati ko aje yek)
 
meh tunjuk sket gambo raya kitorg, dah syukur sgt lah ade gambo, kalu yg rajin baca blog nih mmg diketahui yg kitorg tak ade gambo raya hahaha..
 
suci in tailormade dress yg aku jual time raya, tp nih exclusive utk dia aje, bukan ape, kain nye byk tu aje pon haha.. insyaAllah pasnih nk continue label shasha&sonia nih, sami plak in soft cotton Adagaya brand beli kat Parade, rm79 not bad patu aku nyoknyeknyoknyek dpt la rm70 haha.. ingat nk rembat utk papi skalik patu reganye mencanak ke rm250 la la la la.. beli kat parkson aje laaahh. aku nye baju toksah tnya, rembat kedai la ape lagik hihihi
 
 
 
ok sudah sudah kite smbung kendian! hishhh al-kepoh tul aku nih!!
 
 
 

9 hottie:

Biqque said...

ni ape kes kuar behind the scene nih? cis! aku nak yg celen nyer jugak! tak kira!

Ren said...

wow untungla....

Ely Hasrul said...

hahaha kena la behind the scene, kalu the making dh cam kompom sgt nk submit hahahha


janggel, iye untung la xperlu nk suh cashier jepon bergambo sama..

Unknown said...

weh gigih gak tu, aku dh kibar bendera malas terus..bleh..

serba serbi putih, comel2 belaka...aummmm

Anash said...

hahahahaaaa....
kelakar ok?
letak kat paperbag? tidak tercapai akal pikiran akak nak wat gitu..siap ada felt bagai???
.
iye
akak faham situasi adik santek ketika itu...
..
sabo ek???

just.HY said...

akak!!! comelnyaa sammy senyum mcm tuh!!! boleh masuk iklan nih! sy nak jadik manager! chop chop chop!!! 60:40 pn ok!

masMZ KaKiJaLaN said...

apa kes behind the scene je nih??? hahhahahahahaha nak yang real plissssss

[masMZ]

Ely Hasrul said...

Na, aku mmg xdek mood tp aku bwk blk jek list tuh, patu aku cm sebut la kat hsrl, dia terus ckp ha nnti amik gambo kt sini sekian2 smbil pusing2 sekinchan carik spot... hamboi! hahahha


kak coco, senang sangkut kt tgn xyah susah2 hahahaha


john, 60:40?? sekali dua aje sami tu senyum.. seram nk jadik manager dia tuh hahahah

Ely Hasrul said...

mas, yg bebetol tunggu senin la tu pon kalu complete hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Klik

Foot Print

 
Copyright (c) 2010 This Is Our La La Land. Design by Wordpress Themes.

Themes Lovers, Download Blogger Templates And Blogger Templates.