Klik Klik

Monday, May 28, 2012

Kitchen sudah dibuka semula. Sila jenguk sini PML

Jangan bimbang, kebersihan dijaga.. dibawah ini hanya utk keluarga bahagia sahaja.
Tengkiu Sami kerna berkeras nk tolong Mami


Mula2 warm-up

sila ignore baju dlm bakul

setelah mengumpul power barulah dapat mengacau menolong Mami





his all time faveret Mr. Frank Fries

next time Sami jamu tetamu okeh..

10 hottie:

Janggel said...

Omai apa tu? nampak menyelerakan dan tinggi kolestrol! Nyummmmmm

BlueEwoke said...

Aqilah nk rasa! nanti buatkan utk Aqilah okehhhhh

Lady Finger said...

rajin anak bujang ko ke dapur ye...kalau aku pulak rimas kalau diirg dtg kacau...ilang mood masak. .asyik jd singa jer aku jd nye

Ely Hasrul said...

janggel & na, haa next time sami buat utk korg yek.. qilah sure suka...

ani, ko xtau aku dh mengaum2 dah ahhaha tp nih utk mkn sdr so aku bg la dia tolong, aritu buat utk customers sedih dia xpaham napa dia xbleh tolong hahaha gile ko nk bg org mkn sami yg buat mmg comel sgt lah nnti bentuknye.. hahaha

Anash said...

wah...
rajin rupenyer sami di dapur...
mak nyer ???
pun rajin jugak...kan???
ahhaah
....
wajib nih nak rasa!!!

Ely Hasrul said...

kak coco, mmg jatuh wajib.. tp part rajin ke dapur tuh sunat je kot hahahah

masMZ said...

wow!!!!!! sami masuk dapur lagi!!!!!! boleh nihhhhh latih sedia nak daftar Junior Masterchef nihhhh

Ely Hasrul said...

junior masterchef? ngeri nk bayang dia pegang pisau hahahhaa

kak ina kl said...

untung tau ajar anak ke dapur kecik kecik ni..nant dah besar senang..tak pun nanti jadi chef lah pulak

Ely Hasrul said...

haha betol gak tuh k ina, jadik chef mmg goyang kaki la saya hhahahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Klik

Foot Print

 
Copyright (c) 2010 This Is Our La La Land. Design by Wordpress Themes.

Themes Lovers, Download Blogger Templates And Blogger Templates.