Klik Klik

Thursday, May 21, 2009

Sian sami 3 ari turut2 kena buat fisio.. seb beik tak admit sbb blood test good. if kena pon mami nk ckp kt dr. kumari xyah sbb kesian kat sami.. alhamdulillah dah sihat.. nanti mami buat doa selamat la.. mkn2.. ok.. suh mbah bedok buat bubur merah ok?




5 hottie:

Mama-Miya a.k.a "Jedi Hopeful" said...

chian sammy...miya nak pujuk pun tokleh coz jauh..ish ish ish..

biqque said...

sami nape??? aku tatau pun dia sakit pape???

fiza said...

Ala...siannyer sami boy. Get well soon. Anakku klo kena NEB melalak2, sami ok jer erk eli :)

cintaKusayangMu said...

pesal tu...sammy xsht???smoga sihat slalu ye...

elysuhaili said...

1st time kena neb nangis kuat dia sbb takut tp bg toys terus berbelah bagi.. nak nangis ke nak main hahahahaha..

sami kena mild bronkitis biqq, ari aku xmasuk opis tu la.. seb beik dpt lepak smbil sap kok.. ermm besh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Klik

Foot Print

 
Copyright (c) 2010 This Is Our La La Land. Design by Wordpress Themes.

Themes Lovers, Download Blogger Templates And Blogger Templates.