Klik Klik

Thursday, May 28, 2009

Jap lagik start la Champions League Final -Barca vs ManU. Papi excited la nk tonton siap suh kitorg tdo depan tv. hamboi. Pada sesiapa yg tidak tahu Papi sungguh la worship kan club hebak itu. Worship tu perkataan tak baik, duniawi sume tuh. skalik lagik. Papi sungguh la memuja, eh silap lagik, menyokong. ye menyokong Club terhebak berdekad2 Manchester United. Aku? aku jua menyokong Club hebak disamakan dgn setan merah itu (Red Devils).

Adekah terpengaruh dgn Papi?

Adekah kerana David Robert Beckham yg sungguh popular dulu?

Adekah kerana Club tu antara Club yg terbeso dlm EPL?

Adekah sbb EPL aje yg ditayangkan di channel tv?

Jawapan kepada soklan di atas

Tidak. Aku meminati Club Manchester United sejak di bangku sekolah lagik. Sebelum ManU buat treble lagik (tingat lagik Star title 'God must be a Man U fan' bile dorg menang treble dulu huhuhuhu). (Masih teringat jua Papi menjerit 'OMG! my gf love soccer! and she's a man u fan!! yeahuuuuu' sambil melompat2, boleh? seb beik la papi suka club yg sama, kalu dia suka Liverpool cemana?)

Tidak juga. Aku lebeh sukakan Solksjaer yg babyface tu. Tapi kepada gadis2, jgn pandang muka beckham aje, pandang la kaki dia yg kick 99% smpai ke kaki kawan. Sungguh hebak skill dia.

Tidak juga. aku minat Man U sbb dia hebak. Pegi jahanam la ngan Club lain sbb suka sgt la belagak tapi xdek plak menang. nk menang EPL title pon susah. Kesian

Tidak juga. Sbb aku takde la tunggu game dpn tv sgt pon. Tapi aku bleh gak tgk La Liga, Serie A ke kalu ditayangkan.

Dan juga tidak. Aku tidak se hardcore papi. Dimana kalu club nye menang esok arinye kompom dia pakai jersi. Kalu kalah pule abis la adab budi bicara dia. hahahhahahha. Aku tumpang bahagia sbb aku boleh bebila mintak dia belikan jersi hahahahhaa

Semalam Papi amik teket friendly games Man-U asia tour bulan july nanti. Vs Mesia. Aku xdek jersi lagik. Papi kata tunggu July, tunggu season baru. Aku sbnrnye nak tshirt mesia. comel. siap ade diskaun lagik kat Nike Klcc tu. Papi kata 'xyah la....'

Sami? Papi hampir belikn set jersi complete baby set kat Sami. Dia jumpak kat airport mana ntah time dia g Budapest dulu. Mahal nak mampos. Aku xkasik. Aku slalu pesan kat sami bile dia beso nanti dia bleh kawin ngan sapa aje dia suka tapi club bola mesti ManU. hahahahhahaha

To: Uncle Amir, xyah la nk kasik sami jersi liverpool. mau kena buat lap lantai nanti. hahahhaha

4 hottie:

Anonymous said...

kalau ajak i tgk bola, lepas 15mins gerenti lolap..muahahaha..unless ada mamat cute butt?

debyG! said...

so babe.. this year is not your year. xpe2... sabar k? suh papi bawak byk bersabar. it just not their lucky day. hehehehe...

Ely Hasrul said...

aah la deb.. aku mimpi kalah 1-2.. ropenye 0-2 hahahahaha.. papi ok aje.. kitorg bese2 aje still great season tho.. nih xsabo tunggu next season nih!...

jgn xtau ja, i sleep aje last nite sbb tetiba malas tgk.. sleep tuh lps aje kick off bleh hahahaha

Biqque said...

pagi tadi aku ngan sharul agak gelak la manU kalah 2-0. tapi kitorang puji manU sebab, ko tukar la pemain camne pun, tetep terer sebabbbbb management bagus! betul tak? haaaa! mana nak dpt camtu kat kelab lain?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Klik

Foot Print

 
Copyright (c) 2010 This Is Our La La Land. Design by Wordpress Themes.

Themes Lovers, Download Blogger Templates And Blogger Templates.