Klik Klik

Thursday, July 1, 2010

Semalam mmg besh. Aku cam bese la buat ngantuk2 nak bangun tido. Aku dah bese bangun pagi tapi bila dapat bangun lambat nih automatik aje mata nih nak bukak awal subuh.. huk aloh.. Plan arinih (semalam) nak kemas umah, nak kemas umah... nak kemas umah..(pasnih kalu jumpak harta karun mmg sedap) tapi aku nak kena bukak account utk TMH & dah janji nak kuar ngan wadie. Jadik dgn malasnye aku bangun, bersiap2 & hantar papi g keje.

Sejam gak la aku duk nunggu bank bukak. klcc la bank nye mana lagik. dapat no patu aku ternguap2 lagik. tgk jam.. nguap.. tgk jam .. nguap.. tgk org.. tgk deco.. nguap.. bahbi la lambat, dpn mata aku elok aje board compliment service.. ha karang ... karang... tepat 20 menit no aku kuar. mamat tu baru aje duduk kt kusi dia.. aku malas nk jadik customer yg banyak songeh jadik aku keep komplen to myself aje padahal aku gigil aje nk tnya mamat tu kul bape dia start keje.

10menit tak sampai. bagus. cekap. sempat gak la borak2 psl bank. eleh gatai nye aku nk tnya priority, private banking dorg. mcm banyak sgt duit. xpenah plak aku tnya kakak. saja aje nk tunjuk sifat peramah tak kena tempat. mungkin aku nk ngelak nguap dpn mamat tu kot. dh settle kol papi. papi pesan abis aje kol dia. aku pon kol lah. papi kata nak g segambut. patu xjadik. aku pon dh plan nk beli makanan kt ukay perdana patu nk blk umah. tido eh kemas umah dulu baru tido. otw g kat kete papi kol dia kata dia nak g segambut gak. nak beli bola. aiseh.. kalu aku tau aku pack siap2 kt klcc. lapo nih.

dekat aje tmpt tuh walaupon kol tmpt tuh byk kali mintak direction. org tu direct. tmpt senang carik. tp aku ngantuk, otak xcukup oksigen jadik direction org tu aku amik acuh tak acuh. cis tak efficient lgsg. then aku dh xlarat takut juga tak sempat sms wadie ckp next time aje. xmo dia tunggu2 ke ape. kul 12 lebeh settle, murah aje bola tu papi ckp.. myr110 hamboi murahnyeee nyiampah. tp papi ckp kat luar dlm myr170-180. bola pe? bola basketball. aku tnya papi napa beli baru. yg lama dh xbesh katanye. sian. mcm la dia bleh main lagik. selagik xbual acl lutut tuh jgn harap lah. dh buat pon jgn la ko nk bergaya micheal jordan yek. papi tnya nak anto aku blk ke ape. aku tetiba dpt idea nk tgk toy story 3. bese lah aku pantang ade masa. papi ckp buat la skang time aku ade masa nih. ermm papi tu mmg xsuka aku duk umah. dia lebeh suka aku g mana2 soping (kalu bagi duit xpe gak), tgk woyang ke ape. jgn g karaoke. bukan. bukan papi tak bagi. tapi dia nk ikut hahahhaa.. papi xsuka sgt aku duk umah jaga sami, kemas umah itu ini. dia xmo aku penat. dia xsuka kalu dia blk aku penat2 bebel2. eh mcm la aku bebel kt dia. dh lama aku xbebel. dh malas nk bebel bukan dia nk tolong kemas pon kalu aku bebel hehehe..

blk umah aku mkn lauk mlm tadik. kemas umah sket2. kol nurseri sami kata nak amik sami kul 2. bese sami tido tghari. kalu aku dtg dia tgh tido kesian la plak. dekat kul 2 aku amik sami. baik atas sbb nk tuko kan dia baju. bese lah aku. baju duk umah lein, baju jalan lein, smpai kat atas dia kat bilik tdo, dia ngan kengkawan dia.. sian plak aku tgk dia tgh meniarap tak keruan gosok2 mata nak sleep. teacher xkasik dia tido sbb aku nk amik.. so cam lucu plak tgk dia serba salah nak tido. ke sbb xdek sapa popok dia la sian anak aku.

aku masuk aje bilik tu, sami jerit2 suka. terus peluk2 kiss2 siap lompat2. sami nak ikut! wahh excited dia tuka baju. dlm kete otw g klcc dia diam aje. sleepi. siannye. smpai kat parking yg jauh itu aku dh plan nk naik shuttle kt traders. xlarat seh nk carry sami rentas convention ctr. aku xparking kt klcc. musti la parking kt opis papi. free. eh papi bayo myr80 sbln. aku la parking free hihi. naik aje buggy tuh sami slow aje ckp 'papi sami naik shuttle' wah mcm papi kt sblh dia aje. time tu aku mmg sambil lewa sbb ingtkn movie kul 2.45pm. alih2 smpai aje kt tgv kul 2.30pm .. aiseh sempat ke sbb dh 10mins nih. mintak2 iklan pjg.

abis beli popcorn terus masuk. dh start dlm 20saat kot. sami terus terbuntang mata. mana dia tak suka.. aku budget 15mins dia tido tapi silap sangkaan aku. dekat sejam baru dia tido.. tu pon muka serba salah nk tido ke nk tgk movie hihihi.. abis aje cite kul 4 lebeh.. elok aku nk bgn sami bukak mata terus dia jerit kuat2 'dh abis dahhh' hahahhaha buat lawak tul..

terus turun. kali nih aku bertindak bijak sekalik lagik. tunggu shuttle. aku plan nk bwk dia pg park. bese mmg dia main kt playground smbil tunggu papi. tapi aku dh siap2 bwk swimming suit dia. menapak ke kete mmg penat. seb beik bebudak EM ade yg dh blk.. alih kan kete dulu.. kasik dekat. then terus g pool kt klcc park tuh. jam kt menara maxis tunjuk kul 5pm

amik sejam gak la sami main air. tu pon xmo naik. trick ajak naik bus kat playground. pas asar papi join kitorg. mmg hepi abis la.. basah jeans aku dok teman sami. lupe lak aku nk bwk suar lain. last2 kul 6 lebeh baru balik. tnya papi nak dinner ape. last2 decided nk masak tomyam. menuju ke c4 wangsa maju pulak. laju aje beli barang tapi maghrib gak la abis membeli bayar. adoiii penatnye. xpe lah asal sami hepi. ekceli aku pon hepi gak. sonok wooo bwk anak g jenjalan. lelagik kalu anak tu tak cranky.

smpai umah aku cpt2 cook dinner. sami elok aje tuka baju n lukis2 sendiri. nak nk siap masak dia dh jerit ckp lapo.. hahahaha comel. pas makan cam bese la laju aje aku nk baring. perut buncit? aku tidak pedulik. esok baru pedulik. baring smbil susukan sami. bergurau senda.. xsempat abis CSI aku ngan sami dah tertido. aku rasa begitu juga papi. sbb sedar2 dia tgh sahur hihihi..

tu la cite semalam...gambo xdek. malas nk bwk camera. papi ade la amik guna henpon dia. aku ekceli malas gak nk selit gambo dlm blog. cuma kalu tgh syiok terjumpak album tu la yg aku gatai nk letak. hihihi.. okek nak smbung keje tertunggak dari smlm.. mengemas umah.. huwarrghhhh

0 hottie:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Klik

Foot Print

 
Copyright (c) 2010 This Is Our La La Land. Design by Wordpress Themes.

Themes Lovers, Download Blogger Templates And Blogger Templates.