Klik Klik

Monday, July 26, 2010

Banyak2 bende yg aku nak ubah, salah satunye perangai kuat berangan aku lah. ya allahhh bila dia dtg mmg mula la aku xbuat keje langsung haha. aku akan start berangan bila aku boring. kadang angan tu mmg tak bleh agak2 langsung. mmg tak agak2 haha.

Nih dh nk tutup kedai mula la aku nak berangan. Bukan. bukan berangan pasal sales ke ape. berangan pasal next vacation haha. entah mcm mana angan aku kali nih mmg la ke hotel yg besh besh. sbbnye aku dh terbayang bangun lambat, bermalas2an, mkn tanpa henti (err nih takyah tunggu vacation aku buat tiap ari hihi), bersenang lenang ... amboiii baru keje keras sket dh berangan lebeh!

Satu tempat peranginan yg aku nak pegi semestinya Laguna Redang. Dulu Debi hanimun kat sini. Ekceli nih mmg dlm list aku 3tahun lepas. ntah la asik tertangguhhh aje. Saban tahun dok dulukan papi punye list. Jadik tahun depan (huishh lamanye) aku nak pastikan aku pegi jugak ke sini. Lepas tu baru la aku nk pg ke Pulau Rawa plak ewah. Lepas tu...

TET!!!

kena tekan buzzer. sume2 itu tak mungkin terjadik sbb tahun depan dh sebok nk masuk rumah. kena pikir pasal 30point lampu, grill, curtain, alarm, cabinet, wardrobe, carpet, aircond, solar, tv (aku penah tau received komen ckp tv umah aku kecik aje hahaha sungguh concern itu anonymous blogger), sudu, garpu etc ok berangan aje la ekkk...

0 hottie:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Klik

Foot Print

 
Copyright (c) 2010 This Is Our La La Land. Design by Wordpress Themes.

Themes Lovers, Download Blogger Templates And Blogger Templates.