Klik Klik

Thursday, July 8, 2010

Salam

My sista - Debi, her mom mmg pandai la buat acar buah. sedap pulak tu. 
Now Debi tgh open pre-order for Hari Raya. 


RM 8 / pack
(approx. weight: 320g)

Choice of order:
-Acar buah
-Acar buah + limau
-Acar limau (mahal sket la ye)


Other specialties:
-Paceri Nenas (yang jenis clear, bukan kari)
-Kimchi (jeruk hidangan harian orang Korea)
-Mi Kari
Ok. The mee curry mmg superb! sumpah sedap.
sekiranya berminat boleh order kat Debi 
or 

Order kat sini by leave comment & contact details pon buleh. no worries. tiada kenaikan harga ya. saya tolong promo aje.. hihi

3 hottie:

Liz said...

brp harga kimchi? kimchi ni makanan korea kan? aku kan peminat drama korea. tp x penah rasa sbb x jumpa yg halal. sedap ke weih??

kalau order, camne nak ambil?

Ely Hasrul said...

nnti aku update ko liz.. debi tgh miting plak hihi.. hahahah ko ngan debi mmg sama la, dia suka la lagu2 korea hahhaa

Liz said...

hah, oh.. dia pun minat lagu2 korea ke? wah, leh geng la camni. aku mmg minat layan drama bersiri/filem/lagu. tu la teringin nak rasa masakan korea. tp x jumpa lg restoran yg halal. ke dia tau mana nak cari yg halal? leh aku cuba. x pun suh dia bwk je.

selalu nampak kedai korea buat grill beef (beef la kot.. pk positif). tempting giler nak cuba.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Klik

Foot Print

 
Copyright (c) 2010 This Is Our La La Land. Design by Wordpress Themes.

Themes Lovers, Download Blogger Templates And Blogger Templates.