Klik Klik

Friday, August 14, 2009

Cepat plak sami t mlm nih, tag ape plak nih weh.. layan kan aje lah

1.bila kali terakhir anda cuci toilet?
tak ingat tapi minggu nih la

2.pencuci apa yg anda guna?
untuk ape? basuh toilet? aku suka guna shower foam huhuhuhu

3.dalam 1 minggu berapa kali anda mop lantai? kenapa?
aku xnak jawab soklan nih. sbb aku panggil cleaner wakakakakaka

4.apa tugasan anda sebelum menjelang malam?
sebelum menjelang malam? tgk tv, lepak2 main ngan sami, makesure sami dh mandi and siapkn food sami

5.apa menu hidangan makan malam anda yg paling simple?
paling simple? rasenye menu yg aku msk sume senang main campak2 jek

6. Minuman yg anda buat setiap pagi?
xbuat, minum aje soya dlm fridge

7.sebelum tido apa yg anda lakukan?
tgk tv, popok sami, sayang papi

huh beshnye hidup aku biar betol hehehehe

0 hottie:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Klik

Foot Print

 
Copyright (c) 2010 This Is Our La La Land. Design by Wordpress Themes.

Themes Lovers, Download Blogger Templates And Blogger Templates.