Klik Klik

Tuesday, January 25, 2011

Last Dec we only managed to attend one wedding (setelah byk juga jemputan kahwin). The lucky guy tu ialah En Faizal, kawan Papi zaman olskool dulu.. (juga kawan Biqque, Tini, Sue, Liza, Azrul etc). 

Setahu aku they nikah earlier and we actually stumble tu each other kat KLCC, bukan terserempak tetapi secara tiba2 dgn sekuat2 nye 'ELYYYYYY.....' tersengar suara sumbang memanggil aku... xsmpai 2 saat 'EH NAPA AKU PANGGIL KO ELY?' tarik napas.. 'SKINNNNNN...' jejaka sumbang bangang itu dgn nada yg sama memanggil aku secara berdepan, tiada pon perasaan malu serta gentar dan buat2 xtau aje takde niat nk kenal kan bini dia haihhh itu lah Faizal kawan Papi yg aku rasa tak lama lagik bergelar dokter but not the kind that help people, phD aje diletak dihujung nama

and yes begitu juga la time dia tukar baju masa nk sanding... 'SKINNNNN.. ' tanpa perasaan segan raja sehari haihhhhh aku nih bini kawan ko, apesal mcm aku aje yg besfren dgn ko? hahahhahaa semestinye aku kawan gossip bile berkesempatan.. hahahha

meh tgk gambo

 
Cantekkk nyeee bini ko Faizalllll!!! sori aku xingat nama tapi mmg cun lah orangnye, even tanpa mekap time jumpak kt KLCC pon mmg terserlahlah ayu wajahnye. Memang patut la Faizal terpikat kat dia, part dia terpikat kat Faizal aku xheran sbb Faizal nmg lain sket err sbnrnye sume kengkawab Biqque mmg lain mcm tmasuk la laki aku kahkahkah!

Kitorg xdpt nk lepak suai kenal, Faizal pon mmg byk abiskn masa dinegara org, dgr cite time tunang dulu, bini dia kt German, now dorg kt Canberra, jadik uncle Faizal tunggu Sami boy dtg yeeeeee



semoga berbahagia mcm kitorg yeeeeee

2 hottie:

Biqque said...

kat mana 'lain' macam tu skin? hahahaha! ala rindu la kat pezal...

Ely Hasrul said...

mmg lain, org kalu dh pandai sgt mmg gitu hahahha.. xsmpat pong nk borak.. next time la kalu dorg balik sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Klik

Foot Print

 
Copyright (c) 2010 This Is Our La La Land. Design by Wordpress Themes.

Themes Lovers, Download Blogger Templates And Blogger Templates.