Klik Klik

Monday, November 1, 2010

Ha saja la kann isnin2 nak buat aku sakit hatiii!!!

Bende baru berlaku. Aku. mekap nipis. berhairband cantek ribbon beso menariks. berbaju t hardrock penang kaler biru, berseluar jeans dan bersandal sahaja di dlm kedai.

Kegiatan : sedang menyangkut baju

'hai miss saya ade buat label, kalau u mau order label baju boleh contact saya'... tegur mamat cina (dlm name card nama dia yong) smbil menghulurkan kad bisnes. dia dh hulur kt kedai2 seblm nih..

smbil senyum manis aku nk bertanya soklan, tapi

'u tau kan label baju macam mana?' duga mamat tuh

tanpa menghiraukan pertanyaan sinikal dia, aku bertanya

'ok, u punye label estimate berapa ringgit? contoh mcm baju ini' aku tunjuk label baju kt dia

'tengok la mcm mana, ade size lain2, kaler lain' ahh jawapan selamat yg membosankan, tiada unsur marketing

'takpe u bg sy estimate saja, saya mau tahu' aku bertanya lagik. aku terus amik baju lain hulur kt dia buat contoh

'ok mcm ini ka? sama size? sama kaler?' tanya dia blk..

'ye la kalau mcm itu berapa?' haaaa aku dh tau dh org mcm nih..

'tgk la miss, u tunjuk la u punye cth dulu baru boleh kasik...SAYA BANYAK BZ AAAA' haaaaaaa mmg bahbi laa kannnn..

dgn agak kerasnye:

'SAYA BOSS! SAYA MAU ORDER LABEL! SAYA NAK U ESTIMATE SAJA! APE YG SUSAH SGT?' ko nak bisnes ke taknak?? ko nih nk kena pelempang dulu ke baru tau nk amik kesempatan?? ko ingat kalu pekerja saja2 ade masa ke nk layan ko??

'aaaaa' serba salah

'ok kalau mcm ini aaa dlm 1.50 - 1.80 satu dozen'

'ha kan senang.. nama u sapa??' selamba aku tnya nk makesure nama yg sama dlm kad dia

setelah mmberitahu mamat tu meminta diri. smbil mengagihkan ke kedai sebelah2.

BODOH!

1. tak mintak pon bisnes kad aku
2. tak cuba nk tgk pon mcm mana label yg aku perlukan
3. tak ckp sori pon tapi muka malu
4. dlm bisnes kad dia takde langsung alamat kedai atau alamat email. so mcm mana aku nk tnya quotation? ade no telefon. so kalau aku kol ko ckp bende yg sama ker????

haiii aku tau la mmg ade org2 mcm nih tapi napa la aku selalu jumpak! hilang manis aku kejap.

ok ade customer. babai

3 hottie:

Biqque said...

suh dia jual MANGKUK laaaaaaaa!

Ely Hasrul said...

nnti dia tnya mangkuk tu ape.. hahaha

Drama Mama said...

apakah bengong orang itu. sungguh spoil ur monday tu!

http://twinkwinkystars.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Klik

Foot Print

 
Copyright (c) 2010 This Is Our La La Land. Design by Wordpress Themes.

Themes Lovers, Download Blogger Templates And Blogger Templates.