Klik Klik

Thursday, August 5, 2010

Baaaanyak kali. Sungguhhhh baaanyakkk kali ok kitorg sendiri tak perasan yang Debi nih melayu. 'ko kan cina?' tu la ayat penutup kitorg haha

Salah sorg sista kitorg - Adib Adeeb, yang muka bulat comel mcm org jepon, suka comel, sedih comel, gelak comel marah pon comel!. yg lucu tuh dia xpandai cover kalu tgh marah, kat depan2 tu la dia nk buat muka haha. perwatakan ganas, jalan mcm lelaki. errk bukan mcm lelaki, cuma kalu dia jalan laju tu mmg menonoong aje. tapi hati baik. sista aku sume hati stok baik punye. dlm kitorg berempat mulut aku la paling xbleh cover. kalu aku nak maki org tu mmg direct on the spot org tu dapat. tapi yg lain, termasuk la Debi mmg cakap lemah lembut aje (kecuali time dia nk bergossip). byk2 impression dia aku paling suka kalu dia buat muka 'idle' haha. sista aku sume stok educated, independent, cun, pandai masak (sumpah mee kari dia superb sedap) & paling penting terima aku seadanye (or terpaksa terima hihi)

Ape yg half cina nye? mmg la la half, dah bapak dia cina haha. sorg mmber rapat pernah cerita kat aku. dorg g umah adib, patu jumpak bapak adib 'hello uncle how are u..' smbil tersengih2 la masing2.. 'assalamualaikum' balas bapak adib hahahah korg pikir betapa malunye bebudak tu time tu.. mmg tepuk dahi memasing. ah kong mmg sporting, lucu dan baik hati. aku suka bapak adib. besh.

Ade sekalik tu, aku, na cik elly & debi nak lepak kt chilis klcc. masuk lift hujung nak naik atas. mulut aku nih kalu nk bercerita mmg xbleh nak benti, dlm lift berpok pek pok pek. patu kitorg mmg perasan ade sorg minah nih dok tgk kitorg aje. dh la merenung diri betol2 dekat dgn kitorg. dlm lift tu mmg agak ramai org. aku dgn xpuas hatinye

'apehal cina nih dok tengok2!' smbil aku kerut muka menoleh ke muka cina itu. sumpah aku nak maki.

'eh adib!' haha disitu juga kitorg tgk muka adib dh kerut 80darjah nak ngamok sbb kitorg xperasankn dia. hahaha gelak besar ok!

Pernah juga kitorg berempat g shopping kt midvalley tgh tgk2 kasut kt kedai aku dah nyiampah sales girl nih ikut aku kulu kilir. aku sekalik lagik dh nak sound rupa2nye si adib dok ikut aku tgk kasut dan muka dia mmg dh bengang sbb dia tau aku xpasan kan dia lagik! hahahaha.

Sorry Debi

Apa yg aku suka pasal Debi, dia xmenyebok hal aku walaupon aku kesah kalu dia sebok. dia selalu bagi aku masa utk cite kat dia (besenye bila ade prob). dia juga tempat aku mngadu. aku boleh tepon dia suka suki dan ngadu smpai abis, smpai puas hati! yg part lain xyah ckp la. kalau korg jumpak kawan yg mmg boleh diharap time susah bende lain korg terima aje lah.

Aku terima dia. Dia terima aku.

Debi pandai nyanyi. mana dia dapat? darah seni mengalir maa.. mak pak dia berkecimpung dlm bidang seni tak lama dulu. kemana tumpah kuah kalu tak ke nasik? dlm kes debi kalu tak ke wantan mee.

Aku dah lama xjumpak dia. dah bape bulan ek. gile rindu, kadang bile tak jumpa sista tak bercakap, tak ym. mmg boleh jadik tak keruan. hari tu biqque kata myra dh beso.. huwaa.. debi bila mau jumpak? aku rindukan zaman TT dan mengulung.. whoah..

3 hottie:

Liz said...

haha, aku kan dulu x penah jumpa dib. tp masa nak order kimchi tu, aku cari la gambar dia kat blog dia sbb senang nak kenal.

pastu masa nak jumpa ambil kimchi tu, dari jauh aku dah nampak muka dia berkerut-kerut cari keta aku. aku ckp kat laki tu, berenti kat dib. laki aku x peduli apa aku ckp. dia pergi park keta kat tmpt lain sambil ckp, "Tu cina la. ape la, tak nampak ke?".

lps keta berenti, aku jwb, "mmg la, muka dia mcm cina. apa abg ingat abg sorang je muka mcm cina".. hehehe

dibitz said...

omg aku baru je tulis blog rindu kawan-kawan, sekali aku baca pulak blog ko ni.. uwaaa aku sedih sbb setiap kali aku nak pi jenguk ko mesti ada hal lain timbul.

baru je tadi aku teringat-ingat dulu kita lepak berempat kat chilis mv dan terbongkar rahsia alam di sana dan seperti biasa muka aku jadi senget marah hahahaha.... bila terpikir tu, tersenyum je hehe...

terharu ko teringat kat aku :')
i miss u toooo... mwah mwah!

p/s: kes lif tu mmg aku bengang tahap gaban hahahahaha..!!!

Ely Hasrul said...

liz- hahaha sumpah mmg cina kan? haha.. aku penah tau dia bwk adik bongsu dia.. aku dh pelik2 sbb cm,ne dia leh ade kawan cina.. tak terpikir aku yg muka dia cina begitu juga muka adik2 nye hahaha

debi - tu la aku mmg rindu sgt dgn zaman mnggulung hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Klik

Foot Print

 
Copyright (c) 2010 This Is Our La La Land. Design by Wordpress Themes.

Themes Lovers, Download Blogger Templates And Blogger Templates.