Klik Klik

Sunday, August 29, 2010

Ok Ok

a very short entry.

Need brilliant ideas for Papi's besday. 1st Oct. Yeay pejam celik tak lama tu.

I'm thinking of Laguna Redang or any resort area east coast. Musim tengkujuh? tidak menghalang kitorg langsung coz bukan nye nak bersnorkeling ponnn.

Tapi xsure ade masa ke idak. Tapi if lebeh masa Phuket or Bali mmg menariks gak kan?

Excuse Me? yeah if luar2 negara nih for his besday i only need to pay for the hotels. Flight, shoppng tanpa batasan tengkiu very much Papi haha. itu part berjalan

Hadiah?

Tahun lepas tak bagi Papi hadiah pon. 

Tahun nih nak bagi ape ye?

Sila. Sila berikan cadangan. Cadangan hadiah ye. Bukan nasihat itu ini. 

Tengkiu xoxo

5 hottie:

Liz said...

wah, besday papi 1 oct eh? Libra man. mesti dia seorang yg charming sebab mereka yg lahir bln october mmg charming. hahaha.. ok, dah jauh terpesong lak komen aku.

kalau nak pegi island tu,rasanya kena pg bln 10 aa. diorg still leh bwk ko. tp kalau 11 ke atas, diorg x berani nak bwk dah kan? aku x penah yg atas2 sana tp rasanya laguna pun ok kot.

bln 10 nie aku gi tioman je. sambut besday batrisyia (2 okt) dan aku (21 okt). kitorang pegi 9-12 okt. kalau nak join, jom la.. hehe.. together2.. kehkehkeh.

Unknown said...

Redang oun ok skin...cun terbabas2..bleh hanimun sekali hehehe

Ely Hasrul said...

aah papi libran, sama ngan salah sorg sista aku - na cik elly. dia selalu ckp dia indecisive hihi. hamboi besnye g tioman. aku ajak papi g pangkor laut tetiba aje dia xmo sbb xsuka beach situ. laguna tu dh tertangguh dekat 3 tahun. kena pg gak tuu.. ada plan berjaya tioman tp nk sudahkan redang dulu.. mntak2 ade rezeki lebeh.. rezeki duit dan masa hihi

Fiza Rahman said...

Bestnya nak caleb kat pulau (^_^).

Aku nyer due 2/10, tapi klo bley aku nak dia kluar 1/10...ahaks...suka suki jer.

Ely Hasrul said...

fiza 2hb 10 besday anak buah aku tu hehehe.. kena dua2 no tu mmg cantek la hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Klik

Foot Print

 
Copyright (c) 2010 This Is Our La La Land. Design by Wordpress Themes.

Themes Lovers, Download Blogger Templates And Blogger Templates.