Klik Klik

Friday, March 6, 2009

Ya allah depress nye!

1. aku stress, depress secara tetiba dari january lagik. tetiba rasa cm empty, sedih, frust, marah, nak nangis, dukalara, nak mati suma ade. kesannye berat turun, demam, jiwa kacau sbb asik susah ati and paling xtahan susu kurang smpai susah nk letdown

2. secara tetiba benci dgn keje. nak benti keje tapi tensen sbb byk utang.

3. mcm cilaka pulak kerana kompeni bongok nih xdek fund dah. gaji dari bulan 1 xdpt. kesimpulannye anto suratbenti keje (yahuuuu) tapi still one mth notice, ye la nk blah terus kang xdpt gaji. paling bongok bb nk tunggu duit projek aku yg nak masuk seminggu dua lagik nih.

4. kansel. kansel sume holiday plan. petama2 sbb aku xdek mood. keduanya duit xdek. skang kena jimat. papi dh byk kuar duit. eeeeii geram

5. sami demam, batuk,sesema. sebab utama nya mami dia demam xbaik2. aku pon pelik apesal aku asik sakit aje dr bln 1. ermmm

6. roadtax expired!. bagus. elok2 tgh sengkek nih rtax mati la plak. paling molekkkk sekalik ade saman yg mcm cilaka tuh. bagus bagus.

7. keje baru xdpt lagik. xdek sapa nk panggil iview. wat the hell. recession kan.

Sume nih dugaan, patu sume2 nih buleh disettlekan. mcm la xbese TAPI yg peliknye napa aku masih susah ati??

3 hottie:

biqque said...

tak bleh lawan lagi emo aku! baca blog aku cepatttt!

famil said...

start by eating healthily.

healthy tu bukan maknenyer makan sayor 24x7. Makan ayam tapi jgn yg goreng sangat.. ayam kari ker ayam sup ker.. lebihkan makan ikan yg banyak zinc dan omega..

kurangkan read meat..

aku pun cam ko 5 tahun lepas.. cam nak bunuh diri siut. walhal pikir2 balik bukan berat sangat pun masalah, tapi sebab depress tak tahu sebab apa.. then ada org suruh aku tukar diet..

since then.. ok dah ler.. aku senantiasa ceria.

kerja? hmm pelan2 la.. skang ni bersakit2 dahulu, papi masih ada kerja, insyaalah boleh..

elysuhaili said...

tu la chef famil. geram. padahal bukan hebat sgt problemnye. woahh good advise. kena tuka diet la. err ekceli kena start makan balance. maklum le makan ikut sukati time xtentu hahahhaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Klik

Foot Print

 
Copyright (c) 2010 This Is Our La La Land. Design by Wordpress Themes.

Themes Lovers, Download Blogger Templates And Blogger Templates.