Klik Klik

Saturday, December 18, 2010

Berada di pasar malam pada malam minggu, seronok berniaga walaupon tiada masa untuk suami dan anak. Syukur alhamdulillah suami sportinh, dibawanye anak pada malam itu untuk menemani maminya boleh juga 2 beranak itu membuat pusingan liga di pasar malam, menikmati makanan yang dijual juga menabur duit membeli barang mainan yg dipinta

Maminya menyusun baju di rak jualan, dikeluarkan accessories sekalik termasuk lah belt fesyen terkini pelbagai kaler dan bling2 bucklenya. Si mami menyusun sambil membelek dan terpikir untuk memakai satu daripadanye, kaler merah buckle silang sungguh mengancam mami kena kan di pinggang nya yg sudah tidak 24inci lagik (ok tipu tak penah 24" tapi dapat lah merasa 25")

Maminye menarik napas, lega, tak berapa lega tapi perasan mengancam. Sambil tersenyum melayan pelanggan. menawakan baju memarketkan belt di pinggang. Dari jauh ternampak anak lelakinya yg berumur 2 tahun berlari2 mendapatkan maminya, mungkin sudah puas bermain detik hati maminye..

Dengan muka ceria mami dan anak. Si anak pula tersenyum lebar gembira dan berkata dgn kuatnye

'wow mami! KETATNYE!!' dengan riak muka membayangkan dia telah melemparkan pujian. mungkin maknanye bersamaan dgn cantik atau menarik bagi dirinya

idle muka maminye...

zzzzzzzzz



* sehingga kini maminye tidak pernah lagik mengenakan belt glamer itu. sudah taubat rasanye, dan pinggang maminye masih tidak mahu menjadi 25", apetah lagik 24"

3 hottie:

Liz said...

hahah, sami comel! takpe, dah besar sikit nanti.. tau la dia puji mami dia.

Ely Hasrul said...

tu la jujur la konon hahahha

Drama Mama said...

hahahaha yang tu ka yang u cita kat i dulu tu? kehkeh...nasib dia tak kata apa2 kat aunty aritu..wakakkaka

babe, tapak kat subang parade dah tutup ek? skang u bukak kat mana plak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Klik

Foot Print

 
Copyright (c) 2010 This Is Our La La Land. Design by Wordpress Themes.

Themes Lovers, Download Blogger Templates And Blogger Templates.