Klik Klik

Tuesday, June 12, 2012

Maap, Maap, Maap.

Tak sempat saya nak mengupdate blog terutamanye Pemenang kepada permainan Mari Meneka ini, Alhamdulillah Suci sudah masuk 3bulan usia, bertambah sihat, comel, manja, tak mau mengiring dan meniarap tp nak org pegang xsabo nk berdiri.. huishhh setiap anak mmg berbeza dan istimewa. Sabar aje lah hehe

Mari kite lihat siapa yang kena. Mudah saja sbb ramai yg tahu jawapannye



Tantadaa...



Iyeee... betolll.. faveret Sami, Durian Kampung


Sume jawapan Durian diterima tetapi ade seorang menjawab dgn TEPAT (ala tu pon dia bagi byk set jawapan haha main tipu).. iaitu En Janggel kite dgn jawapan Durian Kampung yang siap dikopek.

Okeh memandangkan ramai yg menjawab Durian, hadiah saguhati juga akan diberi. Meh kite lihat siapa yg kena


Ani, memandangkan ko teka dua kali, hanya tekaan pertama aje diterima, tp pulut rendang yg ko janji nk masak utk aku tu masih akan ku tuntut hahahahha.. xpe jgn bimbang.. ujung bulan kite main teka2 lagik okeh

Okeh, kalu ikutkan hadiah misteri yg diterima dari first permainan Mari Meneka ewah ayatt ialah dari barangan yg saya jumpa kt umah nih (tapi baru tau xcaya tnya Ako) Hadiah kali ini juga dan mungkin utk masa mendatang mmg dari barangan rumah ini juga, almaklum lah Keluarga Bahagia nak pindah, byk barang yg kami jumpa haha


Jadik pemenang hadiah utama akan menerima Voucher Jusco/Aeon RM20 (yg saya jumpa dlm coin bag), jadik pemenang bleh la beli durian kat situ haha

Bagi pemenang saguhati pula, saya akan beri Voucher bernilai RM10 dari fashionlot.net, bleh la soping kat situ, maaf hadiah saguhati tak disedia awal sbb ingt nk bagi kat yg menjawab dgn tepat aje. Jangan bimbang voucher takkan expired and harap bersabar tunggu sume baju di upload ye, kalu tak sabo bleh singgah ke Promo Lot kami di LG Floor, Subang Parade dari 11-24 June 2012. Applies to sume items so kalu item tu harga RM15, anda hanya perlu bayar RM5 sahaja. Code voucher akan saya berikan di acc fesbuk anda asap. Janggel, bila free koling2 la utk amik voucher, kalu nk belanja mkn durian guna voucher tu pon buleh ahhahah buruk siku tul!

Tengkiu sbb sudi main teka2 nih.. nanti kite Teka Teka lagik okeh!

xoxo


10 hottie:

Ren said...

OMAIGOD!!!! Saya menang!!!
Terasa seperti menerima award pulak!
Thanks kakak Santek!
Tak sabo nak makan durian!

just.HY said...

aaa!!!! sy pn dapat jugak ke akak??? thank you thank you! hahaha.

Lady Finger said...

benci...asyik tak kene je...next buat la penyertaan terbanyak...sure aku bleh menang...hish...saakkkitt hati! (Sambil hentak kaki gaya Ropie dlm super spontan)

Fiza Rahman said...

Duriannnnnn...sedapnya.

Ely Hasrul said...

janggel mmg rezeki lah sbb terjumpa voucher tuh hahahah

john, tunggu le tshirt di upload ye..


ani, sape menang eh? kakak aku ckp zizan ek? eku xdek Warna.. xpe hujung bln aku kuarkan permainan nih laghik. sila teka dgn tepat sbb mmg kena mengena dgn ko hahahha (dh tau dh ape permainannye haha)

fiza, mmg sedap. ko dh abis pantang blum?

Lady Finger said...

ha ah..zizan menang...siap nangis2..mane taknye dpt kete sebijik..tak salah aku camry..model varu tu...sakkkkitt mattaa aku tgk camry pasal x dpt bli lg...eh next teka teki ada chance aku menang ye??..nanti sms tau kat aku jawapannye...hahaha..

Anash said...

wah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
weh!!!!!!!!!!!!!!!!
akak menang jugak?(walaupun saguhati..kira pemenang le,kan?)

yesszaaa!!!
Lap U Adik Santek!!! Muahhhhhzzz...

to janggel : becareful! I'm watching YOU!!! (sambil tunjuk 2 jari di mata sendiri dan tunjuk 2 jari sama di mata anda!!! huh!!)

Ely Hasrul said...

kak coco, dpt byg dah gaya tunjuk2 mata tuh hahahha.. kak coco meh la dtg parade kt LG floor..



ani, sms? hahaha

Unknown said...

wah akak menang gak ek...terima kasih yer

Ely Hasrul said...

aah kak, sy nk sedia voucher bernilai rm10 utk saguhati.. akak tunggu tau secepat mungkin.. tgh bz sgt2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Klik

Foot Print

 
Copyright (c) 2010 This Is Our La La Land. Design by Wordpress Themes.

Themes Lovers, Download Blogger Templates And Blogger Templates.