Klik Klik

Sunday, September 4, 2011

Perkataan mengidam tuh aku teringin sgt nak guna. Haha

Time pegnenkan Sami dulu sumpah aku takde rasa mengidam nk mkn ape2. Frust okeh! bukan ape. Badan naik bagai di pam2 tapi mkn tu mcm bese2 aje. Kalu ikut hati nk la makan puas setara dgn berat yg naik haha (Ade la dulu aku tingin mkn nasik dalca tapi tu ade sejarah sdr la smpai aku xdpt nk mkn.. kalu diingat mmg kecik ati tp time pg Penang thn lepas Amin aka boss besar dh belanja hehe) Kali ini aku tekad nk guna kuasa mngidam tuh (sukati ajek ntah ape2 ntah)

Bulan Syawal tahun ini aku teringin gak nk pegi beraya. Namun tiada siapa yg sudi menjemput, maksud aku open house la kan haha. Upacara dtg beraya di rumah kawan aku xberapa praktikkan dari dulu memandangkan kami sume sebok dan kepenatan cheeewah. Jadik kalu nk dikira, rumah yg sunat utk diziarah hanyalah rumah Jaja kat Klang & maybe rumah Ani kat sempadan Klang 

Konon la kan nk dtg beraya tuh sbb aku nak mkn tp semlm satu hari aku sakit kepala siap muntah2. Jadik nmpak sgt aku bukan lah boleh mkn sesuka hati lagik. Juga kalu takat nk tayang baju raya, aku bukanlah pemakai baju raya aka baju kurung atau kebaya. Baju2 tu utk pameran aje tau hehe
Semlm nmpak gambo kat fesbuk mmber. Dia beli kopok lekor kat Losong. Oh tingat dulu selalu order dari AmirA. Aku ingatkan setakat memori manis aje. Ropenye smpai ke pagi nih aku terasa2 kesedapan kopok lekor tuh. Mengidam kah aku? Aku masih xboleh nk bau2 bende goreng. Jadik paling sesuai ialah aktiviti mencari Kopok Lekor. 

Nak carik kat mana ye? Akak jual kuih tu belum start niaga lagik.. huwaaaa

5 hottie:

Lady Finger said...

adakah Ani yg duduk disempadan Klang itu ko maksudkan aku??...kalau bukan pun jemput la dtg umah..ko wajib dtg umah aku..bleh gosip2..hahaha

Ely Hasrul said...

iye ko lah org yg dimaksudkan ituu.. hahah ahad tadik aku g umah bibi. ko sure blk blk dr skinchan tu maleh nk tepon. aku kalu dtg kompom seperiuk ko kena masak hehe

Lady Finger said...

bila nak datang umah?? bg tau awal tau..kang ko makan biskut raya jer..

Drama Mama said...

hahahaha kesian u! i dulu slalu ngidam benda yang susah nak carik. hiks. nak nasik dalcha lagi mai penang i blanja plak!

Ely Hasrul said...

zura: aritu boss besaq banje now u plak ke? hish bape kali daa.. next time i dtg i banje u all mkn haa ckp jek ewah hahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Klik

Foot Print

 
Copyright (c) 2010 This Is Our La La Land. Design by Wordpress Themes.

Themes Lovers, Download Blogger Templates And Blogger Templates.