Klik Klik

Monday, June 21, 2010

Hari sabtu tu before g Maha sempatlah menjenguk kt rumah idaman. aku dok pangku sami tdo so papi aje la dok investigate. Selama papi dok terintai2 nak snap gambo aku dot tgk muka dia kerut2 n mulut gomel2 tanda tak puas hati.. Beberapa gambo yg di ambil oleh Papi...

belakang umah, kang ade playground situ

tepi umah.. cuba tgk bebetol pintu tuuu



Ape yg xpuas hati nye? ha rumah progress bagus, nmpak cantek la, mmg cantek la umah aku aku suka.. poyo.. tapi apesal pintu tepi cam pejabat? ape jadah I&P nih?? xpasal2 la papi nk pening kepala nk tuko pintu.. hishh xbekenan sungguh!.. tapi kesimpulannye alhamdulillah dh nmpak la rumah idaman ini..

7 hottie:

Fiza Rahman said...

Ha'ah lah ely, apsal pintu mcm tu, aku tgk pon tak puas hati. Tapi aku suka rumah ko...cantikkkk...

Ely Hasrul said...

frust kan tgk pintu tu? aku dh tbyg kalu pasang curtain opis mmg sah la aku bisnes dari umah hahahahhahaha...

Biqque said...

hahahahaha tak bleh blah dowh! aku dah terbayang, "ye, nak cari sape?"

Liz said...

rumah besar! mesti mahal. kl ni rumah camtu mmg mahal. jauh beza dgn harga rumah kat Seremban. psl tu aku pk 10 kali sblm beli rumah sbb rasa rumah kat Sban lebih murah. aku beli apartment je. tp x siap lg.

jap, psl pintu tu. show house dia xde tunjuk pintu ke? kalau x, mesti ko dah pasan pintu tu camtu kan?

Ely Hasrul said...

biq: bleh letak security code ngan punch card skalik hahahhaha

liz: time show aritu mmg la ade model gaya pintu gitu tp aku xsangka la bebetol cm pintu opis.. mmg la niat nk tuko sliding door ke etc tp sungguh xsangka hahahhaha

Biqque said...

haah skin, menarik tu, buat touch card untuk access ke rumah ko...perghhh! secure tu!

Ely Hasrul said...

hahahhahaha betoi gak tu biqque hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Klik

Foot Print

 
Copyright (c) 2010 This Is Our La La Land. Design by Wordpress Themes.

Themes Lovers, Download Blogger Templates And Blogger Templates.