Klik Klik

Wednesday, June 2, 2010

Last monday satu hari kitorg duk kat APSH, ropenye pakar kulit tuh kliniknye bukak petang aje. bese la waiting list ramai.. barang tak abis pack lagik, order TWS utk dakka pon xamik lagik kt opis papi..end up kul 4lebeh baru settle then terus g opis papi sbb nk amik hadiah utk dakka, done. terus pulak blk umah nk bersiap, dapat mandikan sami aje kul 6 lebeh baru dpt kuar umah. Parking kt opis papi. dh la bwk luggage smpai 2, sami plak xmo jalan, backpack sami lagik, nk post TMH orders lagik adoiiii

Dari KLCC kitorg naik train ke kl sentral. part nih sami mmg suka gile ah, dia mmg suka la public transport nih. siap berulang2 ckp nak naik tuk tuk.. adoii tuk tuk tu kat siam aje, tu pon naik tuk tuk hotel kalu yg public punye jgn harap la papi ko nak naik.. cam bese peak hours org blk keje train penuh la kan dan mcm bese ibu dan anak mmg la diutamakan. terima kasih uncle yg memberikan kitorg seat. sami sepanjang jln tercengang2, terjerit2, terlompat2 menunjukkn dia begitu amazed ngan train.

Sampai kl sentral dh xsmpat plak nk check in luggage, xpe papi dh buat online. walaupon train ke klia 28mins aje aku berdebar2 la gak takut termiss flight walaupon aku tau malaysian hospitality xmcm AA tapi bese la walaupon selalu travel aku selalu gak terkeja2 cmnih hehehehe. Elok aje on time sampai, check in luggage & siap sempat sami main kt playground.

Flight mmg tepat pada masanye, iye terima kasih juga kerana mengutamakan ibu dan anak dimana kitorg akan selalu lah didahulukan hehehhe (err kecuali AA kot sbb kena bayo lebeh kalu nak spesel treatment neh). Dalam cabin aku try xtido sbb dh byk kali gak telinga aku sakit gile time nk touch down (dlm flight mas aje plak tu yg sakitnye, kalu AA xdek pong). so aku cuba kaedah cuba jaya dimana xmo tido walaupon pas mkn mula la aku nk ngantuk walaupon baru kul 11pm cess. Dan siapa sangka, kaedah itu berjaya! hahahaha pertama kali telinga xsakit sbb sumpah mmg xtahan cinabeng tul.

Sampai kat airport kul 10.40pm local time, sami tido sedap aje dan cam bese aku bermalasan kadar kelempap yg tinggi kalu kt airport. malas nk berpusu2 kt kaunter, lelagik line tu panjang bebeno.. tapi cam bese dimana saja 'buk, ibuk dan bayi' laung mamat imigresen tuh sambil melambai2 suh aku cut queue.. HEHE itu aje dapat ku katakan ahaks..

And as usual heru pasti menunggu kat luar dgn sabarnye. Thanks heru sure lama dia tunggu. Melly & dakka xdek, ropenye dorg kt bandung.. tunggu kt sana.. Terus menuju ke rumah ibu. xlarat penat ngantuk. dalam kete naik bernanah telinga dgr papi & heru berborak. xyah g states aku leh dgr mat saleh celup berborak smpai aku pon xpaham. papi ngan heru nih kalu dorg borak aku rasa makin lama dorg makin lupe persekitaran smpai satu tahap aku jamin kalu korg dgr dorg berborak disebalik pintu pasti korg ingat mat saleh mana hish.

Kitorg dikejutkan dgn berita nadia, heru youngest sister masuk spital, nk operate blkg, sakit blkg katanye, and Fred laki nadia kat Illinois akan smpai esok mlm plak.

'u can hurt ur knee by playing basketball?' tanya heru dgn konpius nye
'hell yeah i can, so hows nadia hurt her back?' tnya papi pasal nadia's condition
'she said she's kicking some rock years back' hah time nih aku konpius, tendang batu sakit pinggang?
'she's having backpain by kicking some rock ass and u asked me how i hurt my knee??' wakakakaka

Malam esoknye pas amik Fred pon tinge aku bernanah kembali sbb Fred terang2 lah xbleh nk cakap indon or melayu. Btw, nadia selamat menjalani 'operasi' hari rabu and skang in rehab. Fred aku rasa seminggu aje patu dia blk sana balik sbb keje, Adina, baby nadia yg almost setahun tu dijaga oleh ibu lah sapa lagik. Baru aku tau laki nadia tu kadazan. Patutla nadia penah ckp dia kawin ngan org mesia. Unfortunately xdapat amik gambo nadia pas dia surgery sbb dia xmo diambil gambarnya..


'mamiiii nak naik bajjaiii'......
to be continue...

0 hottie:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Klik

Foot Print

 
Copyright (c) 2010 This Is Our La La Land. Design by Wordpress Themes.

Themes Lovers, Download Blogger Templates And Blogger Templates.