Klik Klik

Tuesday, October 9, 2012

Dipendekkan cite, eh ko nih napa jah belum ape2 dh pendek cite? Senang cite nak carik nursery baru utk Suci yang DEKAT ngan umah. Dipendek cite, tadik lalu la Taska yg aku nmpak 2minggu sudah kat Taman Kinrara.
 
Fees RM350 for babies 'mahal skit sbb hanya sorang yg akan jaga, sekarang ade sorang baby, bln dpn nk masuk maid baru utk jaga 2 baby yg berumur setahun lebih, kalau nk hantar baby bulan depan boleh la sgt' HOW BOUT TAT? gile besh sorang penjaga kena jaga 1-2 baby aje
 
Reg RM150 'termasuk towel, syampoo, lotion, bedak, parents hanya sediakan baju, diaper dgn susu aje' HOW BOUT TAT? selalu registration free2 aje ko byr xdpt ape
 
Kalau syampoo abis? 'kite beli baru. xpayah bayar, rm150 bayar sekalik aje utk setahun' huhuhuhuhu
 
'outside food not allowed' HOW BOUT TAT!!??? 'sume food kite sedia termasuk baby food, kita xnak campur, xnak budak sakit' hahahhaha aku dh nk jatuh gelak guling2 time nih! gile besh!
 
Class for toodler RM375 monthly 'dh termasuk learning aid, xpayah nk bayar2 yg lain, tadika kat surau belakang, everyday we teachers akan jalan kaki amik and hantar budak balik utk day care after class, sume subjek kite ajar' HOWWW BOUUUTT TAT??? suka okehhh!! xyah nk susah2 caik day care xyah nk susah2 carik bus
 
Operation hours 6.30am - 7pm everyday and every saturday half day, sunday close.
OT rm5/hr
huwaaa paling besh tmpt nih sangatlah bersih!! besh besh besh!!
 
 
 
'b, nanti mak datang tau, mak kata abah dh beli tiket'
 
HOW ABOUT THAT?

12 hottie:

AziniMZ said...

Super jeles.. Hehe

Ely Hasrul said...

azini, berkobar2 rase nk anto suci kt sini tp jgn jeles dulu sbb kena kire budgetnye dulu.. dgn mak mentua nk dtg la plak kann hhuhuhuu

Ely Hasrul said...

tuit AziniMZ, xbleh nk komen la kat blog, xbleh nk scroll down komen eeeii geramnyeee

Fatt said...

giteww...one happy family under one roof katanya...aku syak muka ko dah masam mcm cuke....sabar ye

Biqque said...

HOW BOUT TAT YG LASTTTTTTTTT TU YG MAMPU BUATKAN AKU TERNGANGA!

Ely Hasrul said...

fatt, muka aku tak masam, muka aku penuh keimanan :D ha tgk aku sengih hihihihihihihi


biqque, ko mesti nk dtg umah aku kan? iye, ko dijemput hadir.. hhahahahahhahaa

Ren said...

HOW bOuT TAT?? Sejenis kuih tat ke??? Omai tket dah dibeli? Wowowww menantu mithali la lepas ni.

Anash said...

heheheh...
nak nganga jugak la
(chop...bilik bawah tuh utk akak??)
tetiba?
haahahah

Fiza Rahman said...

Bley tahan gak harga nya yer. TApi gy tak tahan yang last skali tu lah...hahaha...Layan mak mertua elok2 yer...ekekeke...

beb, klo bley buang lah verification word ni ha. Kekadang byk kali aku taip, tapi tak lepas2 gak...huhuhu...aku bukan robot tau.

Ely Hasrul said...

Janggel, kalu ko nk jadik anak angkat mithali sila la dtg umah hahahahaha




kak coco, kalu mertua tercinta ade kat umah, bilik akak bertuka ke bilik belakang tau hihihi... xpe bilik tuh dh kosong gara2 sume baju kt kedai baru skang, tinggal mesin basuh jek, senang la akak xyah blk bangi basuh baju lalalala




fiza, hahahahah sabar aje aku dgn statement ko hahaha.. aku skang nih kan menantu kesayangan.. muka aku penuh keimanan tau.. haha.. eh aku dh buang dh word verify tuh... aku xpasan aku letak.. aku xsuka gak nk verify2 nih.. leceh!

Suraya said...

ala...tadi dah komen pjg2 sgt...suddenly ilang plak...advice saya takyah la antar situ...indah kabar dr rupa...makcik owner tuh jenis berkira n takleh blah dia suka menipu...ckp lain buatnya lain...org buat bisnes...ayat kena power...cehhh

Ely Hasrul said...

alamak cik suraya, iye ke? ermm diharap xde la experience yg bebukan.. cik suraya ade blog ke tak? nak juga saya bertanya itu ini.. :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Klik

Foot Print

 
Copyright (c) 2010 This Is Our La La Land. Design by Wordpress Themes.

Themes Lovers, Download Blogger Templates And Blogger Templates.