Klik Klik

Wednesday, April 6, 2011

Semalam seperti biasa aje. Takde yg menariks. Aku nak kejar tren kul 5.15pm tapi ade kerosakan teknikal sudahnye kul 6 lebeh baru smpai kt Setiawangsa. Sami plak 2-3 ari nih badan asik suam2 and xdpt nk control pee (lepas dia kena UTI aritu). Memandangkan badan dia agak panas aku ajak Papi g singgih klinik terus. 

Sampai kat Idzham betol2 azan maghrib, lepas jumpak Dr. Ferial & buat urine test ada la infection sket kt Sami. Balik smpai umah terus aku maghrib, marinate ayam & masak sup su'un. Sami takmo makan sgt 'dh kenyang la Papi' tegas Sami bila Papi suh dia mkn. Dekat kul 10pm (CSI NY time) Sami nak susu 'Sami penat la Mami, Sami nk sleep'. Mesti badan dia xbape sedap tuh. 

Lepas tgk CSI, tuka2 channel dpn TV, pas semayang dlm kul 12midnite terus tido. Takde rasa istimewa pon. Papi tak keje arinih tp bangun cam bese sbb aku kena jaga kedai arini. Makne nye tokleh balik ce. OTW g LRT Setiawangsa jalan ok aje tak jamm. Sami plak badan ok and sbb Papi ade hal arinih anto aje dia kt nurseri. Lagik 2 putaran taya kete nk smpai kt LRT aku terima sms

Tarik napas dgn harapan bukan lah sms dari bank ke suh bayo utang or reminder suh bayo maxis hehe

'Wishing u a happy 4th anniversary. 
May both of u be blessed with happiness and prosperity xoxo' 

Blank 2sc. sms dari kakak. HUH??!!! terus aku menoleh kat Papi

'PAPI! ANIVERSERI TODAY!! U TAK WISH PONNNNN!!!!' aku cuba menyalahkan Papi. Padahal sama2 lupe kahkahkahkahkahkah

Aku balas sms dari kakak say tq sbb kitorg pon xingat

Terus kakak balas 'MELAMPAU BETUL!!!!'

Hahahahhaha ntah ape2 ntah kitorg. Sebenarnye ini adelah kali ketiga kitorg terlupa. Tahun pertama aku dlm pantang tokleh nk joli2.. tahun kedua kakak juga yg mengwish dulu.. tahun lepas sumpah aku tak ingat cmne.. hahahhaha... takpelah.. Papi ckp this week nk celebrate.. hehe.. baru masuk 4 tahun dh lupe.. hampeh betol! 

Dear Papi : I Love U! more and more and more and more and more and more!!!

Dear Biqque : TENGKIUUUUU SGT LAH SBB IYE2 AJAK AKU PEGI ORANGE! kakhakahkahkahkahkahkahkah

0 hottie:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Klik

Foot Print

 
Copyright (c) 2010 This Is Our La La Land. Design by Wordpress Themes.

Themes Lovers, Download Blogger Templates And Blogger Templates.