Klik Klik

Wednesday, September 22, 2010

Sejak menyebokkan diri di Subang, banyak betol bende yg aku terlepas. Antaranye cite faveret (eleh mengada), perkembangan Sami + Papi. Iye, Perkembangan suami paling penting tau, dgn perut dia yg bertambah flat saban hari, pagi2 hensem2 sembur perfume haha

Kebanyakan, ok hampir 90% cerita, aktiviti dan akibat sume update dari Papi. Telepon penyambung kasih la sekarang. Aku terlepas waktu tgk tv dgn Sami, terlepas nyanyian sumbang Sami, terlepas imaginasi tinggi Sami bila dia tgh berasa hebat dgn superhero dan askar2 mainannya. Aku terlepas kewajipan mengemas rumah, memasak, basuh baju, lipat baju sbb aku selalu terpaksa lebihkan badan yg penat. Aku terlepas cerita opis Papi, perasaan Papi terhadap 'kerja' barunya - menjadi single father after works, hamboiii Papi.

Aku jeles. Jeles dan terharu dgn keakraban Sami and Papi sekarang. Sampai satu masa Sami dgn aku, dia terjatuh dan menangis dlm tangis tu dia panggil Papinye. OK marah & jeles disitu. Aku happy, suka dan terharu sbb Sami betol2 mcm Papi!. Dari segi rupa dan perangai lebeh kurang aje haha!

Aku pastilah rase kesian dan bersalah pada Papi. Tanggungjawab menjaga Sami byk juga diserahkan kat Papi. tidak memasak berminggu2, paling kesian Papi teringin makan popiah inti kentang yg aku janji nk buat dari bulan ramadhan smpai ke syawal tak siap2.. zzzz

Aku bersyukur dan berterima kasih kepada Allah sbb buruk2nye perangai aku, jahatnye2 perasaan aku kadang2, Allah kurniakan suami mcm Papi. Syukur Alhamdulillah. Tengkiu Allah, tengkiu Papi

Nak pegi kedai kakak baju tidur lah kejap lagik, if u know wat i mean. Papi! let me sayang you!

8 hottie:

Liz said...

aik, papi dah x keje kat EM ke?

Ely Hasrul said...

keje lagik, kalu idak sapa nak bayo hutang aku hahahha.. cuma dia dok jaga sami la sementara tunggu aku blk and on weekends

dibitz said...

xpe semoga Tuhan membalas kesabaran korang berdua.. :)

Liz said...

tu la. keje kat EM kan masyukkk. rugi la kalau berenti. hehehe

Ely Hasrul said...

debi- diharap begitula aminnn

liz- xmasyuk sgt la this year tapi ok aje la hahaha

Fiza Rahman said...

Tak per lah ely, walaupon byk terlepas, papi & sami tetap syg kat ko (^_^). nak jadi businesswoman berjaya, kena korban byk masa.

Smoga suma urusan ko di permudahkan olehNYA.

Ely Hasrul said...

tengkiu Fiza, baru nih papi kol dia nk buat masak lemak cili api guna instant haha siannye.. aku suh tunggu blk aku masak dia kata xpayah. mmg blk nih aku mkn laju la tolak sedap xsedap hahhaa

Drama Mama said...

hahahaha...takpa nanti u dah berjaya diorang gak merasa hasil titik peluh u kan. hiks.

http://twinkywinkystars.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Klik

Foot Print

 
Copyright (c) 2010 This Is Our La La Land. Design by Wordpress Themes.

Themes Lovers, Download Blogger Templates And Blogger Templates.