Klik Klik

Tuesday, August 24, 2010

Selalu gak aku buat2 mencarik sami..


'mana baby mami tu?.. mana nye..' sambil aku buat2 xnmpak dia patu dok carik sana sini
'ini!.. ini la baby mami, sami baby mami..' jawab sami smbil tepuk2 dada dia tunjuk dia la baby aku patu dok ikut mana mata kepala aku gerak spy aku bleh nmpak dia yg kecik tu hahaha

sami skang masuk lah 2 thn 6bln. masih fully menyusu badan. 85cm tinggi. berat masih jua 11kg ahaks. tu pon aku dh xlarat nak carry. cmne la sapa ade anak sihat yg masih nak didukung itu.

ekceli aku dgn sami dok sama2 demam 2-3 hari ini. memandangkan sami demam agak teruk gara2 dh lama xdemam, aku xbleh la nak berehat sepenuhnye. sikit2 nak susu. sikit2 mengigau. sian dia. mengamuk dia kat ampang puteri sbb xmo jumpak dr. kumari. ahahaha. xtau apesal. maybe sbb dia tau kalu dh smpai tahap jumpa dr. kumari kemungkinan besa dia akan dicucuk, alhamdulillah seb beik blood test sume ok. dgn papi2 la xkeje smlm. tak larat si kecik tu bgn 1/2 jam sekalik

selama aku kepenatan tak sihat nih jugak la bape kali sami kena jerit. geram tapi kesian. ari nih nk balik cpt lah!

note: nak kena soping raya

ini bukan gambar hiasan. ini kusi lebeh kurang cam kat umah Uncle Man time dorg kat Bangkok dulu. Sami suka, mami pon suka, papi sila bayar. kitorg bertiga muat bila melepek kat kusi nih. papi kata skang dorg bedua suka la bersempit2 ptg2 smbil tgk ultraman cosmos. hamboiii . Bila Man balik sini for good, kitorg uder, shipment semestinye by EM.  Harga? hahaha jgn marah.. RM150 ajee.. huhuhu

1 hottie:

Drama Mama said...

hahaha cute k! baby mami gitu. irfan ni kalau dia takmo hug i slalu i cakap baby nak hug mama. baby nak sleep mama. last2 dia cakap "DUA-DUA (IRFAN AND BABY) SLEEP MAMA OK? DUA-DUA HUG MAMA!". hahaha

comfy nya kusi tu! i tingin nak beli lovebirds punya chair yang besar gedabak kat fella design, tapi mahai nak mampoih ok!

http://twinkywinkystars.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Klik

Foot Print

 
Copyright (c) 2010 This Is Our La La Land. Design by Wordpress Themes.

Themes Lovers, Download Blogger Templates And Blogger Templates.