Klik Klik

Wednesday, June 10, 2009

Jumaat ini kitorg akan berlepas ke Singapura untuk menghadiri satu lagik jemputan perkahwinan rakan yg boleh digelar besfren. Uncle Man kite. Alhamdulillah, tak sangka juga sampai jodoh Man. Jika bulan lps kite pg wedding kat Bandung, bulan ini dikota singa yang conversion rate nye rm1=s$2.42 cis disitu..

Man? kitorg kenal Man time zaman jahiliyah lagik. Tak silap tahun 2003 gitu. Man selalu datang KL untuk bercuti dan kitorg la yg jadik hostnye. Man yg kitorg kenali sgt la baek hati, wise & lucu orgnye. Setelah bertahun Man berkunjung ke KL tiba masa kitorg ke sana pula, tidak sangka Man mmg great host.

Pada tahun 2007 kitorg nak kawin, Man musti la dijemput dan tidak disangka pula dia yg time tu baru tuko profession dan tiada cuti sanggup dtg dr Singapura ke Sekinchan, Sekinchan okk untuk menghadiri majlis nikah kitorg patu abis aje nikah ceremony yg jatuh hari jumaat tu, beliau terus pulang ke tanahair pada mlm tu juga menaiki bas. Jadik kalu dia kawin mmg gatal la kalu kitorang tak datanggg.

Tapi mmg spesel la majlis kawin Man sbb Sami dh boleh jalan, so kompom tambah sonok. Semoga perkahwinan Man ngan tunangnye - Yati bahagia selamanye..

Nanti kan gambo kawin next week.

2 hottie:

Masayu Ahmad said...

Musim kenduri kendara bermula.

debyG! said...

selamat berlibur di kota singa... eh makwe.. suka aku kt ur new blog's face.. nak tukar template gak lah.. hahaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Klik

Foot Print

 
Copyright (c) 2010 This Is Our La La Land. Design by Wordpress Themes.

Themes Lovers, Download Blogger Templates And Blogger Templates.